• 26 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8245
  •  GBP / BGN 2.2829
  •  CHF / BGN 1.9974
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 4°C

БДЖ започна кампания "Чети във влака"

БДЖ започна кампания "Чети във влака"

/КРОСС/ Българските държавни железници започнаха кампания "Чети във влака". Пътниците, които притежават смарт устройство, могат да се възползват от иновативния метод чрез сканиране на специален QR код, намиращ се във влаковете.

Отговорът на въпроса възможно ли е да съчетаем полезното с приятното сега можем да намерим в железниците на БДЖ.

Калин Маринов, ръководител отдел "Продажби и обслужване": "Чети във влака" възникна, когато правихме едно проучване във влаковете какво правят нашите клиенти по време на път. Оказа се,че голяма част от тях, които притежават смартфон устройства ги използват за някакъв вид занимание като не малък е процентът от тях, които го използват именно за да четат електронни книги.

Инициативата на БДЖ се осъществява съвместно с български издателства, които предоставят произведения на родни автори за виртуалната библиотека. Пътниците могат да изтеглят на своето смарт устройство специално приложение за разчитане на QR код. След сканиране на кода с приложението, то отвежда към линк, в който могат да бъдат открити разнообразни електронни книги.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.