• 26 Фев 2020 |
  •  USD / BGN 1.8043
  •  GBP / BGN 2.3387
  •  CHF / BGN 1.8443
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 4°C

Как да мотивирате мъжа си за отслабване?

Как да мотивирате мъжа си за отслабване?
Понякога е трудно да убедите другия да се храни здравословно

/КРОСС/ При много мъже и жени покачването на килограми върви ръка за ръка с обвързването. Най-често след като заживеят със своята приятелка и създадат сериозна връзка, представителите на силния пол пускат бирено коремче.

Те са добре гледани, приготвят им вкусна храна и това има значение за резултата на кантара. И докато дамите са по-суетни и имат волята да отслабнат, при половинките им е по-трудно.

Понякога жените, които имат установени здравословни навици, срещат доста затруднения в желанието си да накарат своя мъж да свали килограми. В повечето случаи те готвят по различен начин за себе си и половинката – нещо, което им отнема повече от свободното време.

Според специалисти по хранене и диетика, те трябва да се опитат чрез своите постижения да повлияят на мнението на половинките си.

Как да помогнете на мъжа си да отслабне?

1. Мотивирайте го

Няма как да накарате някой да направи каквото и да било, ако той няма желание. Колкото и да се опитвате да го ограничите от вредни храни, няма да постигнете нищо, ако мъжът ви си похапва от забранените продукти когато вас ви няма.

Наднорменото тегло повишава риска от появата на няколко заболявания като сърдечен удар, високо кръвно налягане, диабет тип 2, рак и други, показва информация на Livestrong. Ако темата за повечкото килограми е чувствителна за вашата половинка, намерете начин да поговорите за рисковете, които го очакват, ако не промени начина си на живот. Понякога дори ходенето на лекар или разговор със специалист, който „да му каже истината в очите“, може да послужи като шамар за него и той да вземе мерки.

2. Спортувайте с него

Една от стъпките, която ще мотивира мъжа за спортуване, е той да има някой, с който да тренира. Независимо, че нямате нужда от отслабване, няма да ви навреди, ако ходите на тренировки заедно с него. Така хем ще се чувствате добре, хем ще подкрепите половинката си в началото, когато желанието за отказване е голямо.

Когато той има някой, който да го събуди и изкара навън за сутрешния крос, не усеща толкова спортуването като нещо неприятно, което може да пропусне.

3. Край на вредните храни

Ако той все още си похапва сладко пица на дивана, докато вие бъркате овесени ядки с кокосови стърготини и кисело мляко, е време да промените това. Просто спрете да купувате чипсове, снаксове и разни мазни закуски, с които той е свикнал да се храни.

За да има по-голям ефект, премахвайте една по една храните, за да може мъжът ви да се адаптира по-лесно. Като за начало може да елиминирате бялата захар и сладкишите, после тестените храни, след това пържените неща. Направите ли го рязковероятността той да се натъпче с вредни храни на работа, е много голяма.

4. И здравословната храна може да е вкусна!

Опитайте се да го запалите към здравословното хранене като му приготвяте вкусни алтернативи на любимите му неща за похапване. Така например може да заместите обикновената пица с нисковъглехидратна, чийто блат е направен от смлян карфиол или пилешко месо. От друга страна, вместо да печете високовъглехидратна мусака с картофи, заменете зеленчука с тиквички или алабаш.

Избягвайте да пържите, а ползвайте грил тигана и фурната. Също така, вместо олио, овкусявайте салатите със зехтин.

5. Хранете се повече вкъщи

За да му помогнете да свали килограми, гответе повече домашна храна. Няма как да се затворите само вкъщи и да не излизате никъде, но когато сте по-често у дома, рискът да прекалите с вредна храна в ресторанта, е по-малък. Приготвеното по заведенията винаги е по-висококалорично.

6. Разхождайте се по-често

Мъжът ви може да не обича да ходи по планините или да върви пеша, но когато вие планирате различни активности, които да правите заедно, ще го накарате да заобича да се движи повече. Пращайте го да пазарува по-често, карайте го да излизате на разходка след вечеря или през уикенда, пътувайте и разглеждайте забележителности.

Внимание!!!

Каквото и да правите, избягвайте да го критикувате или навивате прекалено. Това може да създаде проблеми във връзката ви. При всеки добър резултат се стремете да го поощрите, което също може да го мотивира да продължи.

реклама
ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2020 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.