Виктория Бекъм празнува 10-годишен юбилей в модния бизнес
Секция: Шоубизнес
16 Септември 2018 11:50
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Виктория Бекъм празнува 10-годишен юбилей в модния бизнес

/КРОСС/ Неутвърдената и без опит в света на модата, Виктория Бекъм пуска своята запазена марка „VB" през 2008 г. в Ню Йорк, отвъд Атлантическия океан, далеч от родната си Великобритания. Десетилетие по-късно тя ще участва в неделя, в Лондонската седмица на модата за първи път при триумфалното си завръщане у дома вече като дълбоко уважаван дизайнер и предприемач.

Бившата певица от Спайс Гърлс управлява една империя, състояща се от четири линии за облекло, повече от 400 търговски обекта в над 50 държави и офиси в Лондон и Ню Йорк. В самото начало Бекъм, дългогодишна модна икона, се изправя пред страховито предизвикателство: да убеди конкурентната и взискателна индустрия, че може да остави трайно впечатление у непредубедените модни фенове.

Възползвайки се от възможността да надмине статуса си на поп звезда и футболна съпруга, тя постепенно печели широко признание, дори от светила в модата като Карл Лагерфелд - творческият гений зад Шанел.

„Много я виждаха като още един пример за знаменитост, която иска да има модна линия без специализирано обучение", казва пред АФП Андрю Гроувс, професор по моден дизайн в Уестминстърския университет. „Чрез упорита работа и решителност, тя опроверга онези ранни погрешни критики."

В продължение на десетилетие, 44-годишната Бекъм се осмели да разработи и аксесоари, да разшири продажбите си в международен и онлайн формат и да увеличи сътрудничеството си с представители на Рийбок, Таргет и Есте Лодер.

Нейният стил се разви - от шикозния класицизъм, който бележи първите й стъпки във висшата мода до по-смелите разчупвания и живи цветове - неоново оранжево, ментово зелено, лилаво - по-съвременни предложения.

Тя твърди, че тайната на нейния успех е в неуморна работна етика и подкрепата на семейството й - съпругът й, футболната суперзвезда Дейвид, и техните четири деца.

Марката Виктория Бекъм се оценява, според списание „Моден бизнес", на 100 млн. паунда.