Любов по Chanel: Камелията не е цвете
Секция: Шоубизнес
11 Февруари 2019 11:03
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Любов по Chanel: Камелията не е цвете

/КРОСС/ Камелията безспорно е сред най-емблематичните символи на Chanel. Любимото цвете на Коко Шанел се завръща и през 2019 в новата колекция „The Camélia is not a flower“.

Емблематичното цвете е избрано от самата дизайнерка, за да въплъти ценностите на модната къща – уникално цвете, взето назаем от мъжете, което подчертава женствеността.

Женствената линия луксозни ювелирни изделия за 2019 е с фокус върху изключителната нежност.

От Chanel се фокусират върху розово и жълто злато, от което се изработват най-големите и успоредно най-малките камелии, присъствали някога в изделията на ювелирните колекции на марката.

Лице на рекламната кампания е Алма Йодоровски, която позира с новите бижута от колекцията.