Близо 154 000 клиенти са обслужени на телефона на ЕНЕРГО-ПРО
Секция: БЪЛГАРИЯ
15 Април 2019 11:10
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Близо 154 000 клиенти са обслужени на телефона на ЕНЕРГО-ПРО

/КРОСС/ След въвеждането на новата денонощна телефонна линия за въпроси и сигнали 0700 800 61 преди една година, ЕНЕРГО-ПРО отчита близо 154 000 обаждания от клиенти към този номер.

Линията обслужва електроснабдителното дружество ЕНЕРГО-ПРО Продажби от 12 април 2018 г.

На телефон 0700 1 61 61 клиентите се свързват по въпроси, касаещи мрежовото дружество ЕРП Север.

Този номер функционира от 2006 г. насам и до момента е обслужил над 9 млн. потребители.

Разделението на телефонните линии на двете дружества бе извършено в отговор на правното изискване на европейското законодателство за разделяне на електроснабдителното и електроразпределителното дружество в рамките на компанията.

На номер 0700 800 61 клиентите на ЕНЕРГО-ПРО Продажби могат да получат следната информация:

• Проверка на сметка за електроенергия на регулиран пазар;

• Ред и начини за заплащане на електрическата енергия;

• Процедури за актуализация на клиентски данни при придобиване или продажба на имот;

• Процедури, срокове и цени на предлаганите услуги по ценоразпис за ЕНЕРГО-ПРО Продажби АД.

На номер 0700 161 61 клиентите на Електроразпределение Север могат да се обръщат към дружеството за:

• Подаване на сигнал за авария;

• Справка за планови прекъсвания на захранването;

• График за отчитане на електроенергията;

• Подаване на анонимен сигнал за кражба на електроенергия;

• Процедури, срокове и цени на предлаганите услуги по ценоразпис за Електроразпределение Север АД;

• Проверка на сметка към Електроразпределение Север АД;

• Изисквания и начини за присъединяване към електроразпределителната мрежа;

• Запитване относно процедура по излизане на свободен пазар.

Операторите на двете телефонни линии са на разположение на клиентите за сигнали и запитвания 24 часа в денонощието.