/КРОСС/ Novanight бе обявен за „Продукт на годината" в категорията „Хранителна добавка за сън" в тазгодишното издание на едноименната международна награда за иновации в България.
Онлайн проучване, проведено в началото на 2019 г. сочи, че 80% от участниците изпитват смущения на съня, a това влошава здравето и качеството им на живот. Данните показват, че 50% от хората никога не са лекувани, дори и да имат проблеми със съня, а 47% от европейците никога не са обсъждали проблема със своя лекар. Сходни резултати показа и Националният стрес тест ЛЕКА НОЩ, проведен в България през 2016 г., който сочи, че и 80% от българите не се наспиват добре.
Novanight е специално създаден продукт от лидера сред иновативните фармацевтични компании Sanofi, който се бори с леки до умерени симптоми на безсъние. Той е създаден благодарение на научна работа, която се базира на най-честите проблеми със съня. Така са избрани най-подходящите компоненти, които оптимално да им повлияят благоприятно и пациентите да преодолеят тези оплаквания: калифорнийски мак и маточина - намалява събужданията през нощта; пасифлора - подпомага възстановителния сън, мелатонин - улеснява заспиването. Съчетани с витамин В6, който допринася за нормалното функциониране на нервната система, допринася за нормалната психологическа функция и допринася за намаляване на умората и изтощението.
„Това е огромно признание за екипа на Sanofi България, тъй като успяхме да наложим Novanight сред водещите в своята категория още през първите няколко месеца от лансирането на пазара и то при сериозна конкуренция. Ефективността на нашите продукти, потребителската удовлетвореност и иновациите, в които не спираме да инвестираме, са в в основата на нашия успех. " - каза Валентина Белчева, Маркетинг мениджър на подразделение „Продукти без лекарско предписание" за Централна и Югоизточна Европа на Sanofi при получаването на наградата.
„Продукт на годината" е най-голямата световна награда за иновации в продуктите и услугите, гласувана от потребителите. Тя се реализира в 40 страни с цел да насочи потребителите към най-добрите продукти на пазара и да награди производителите за реализираните иновации.
Претенденти за наградите са продукти, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца, а победителят се определя единствено от потребителския вот, удостоверен, чрез национално представително проучване на Nielsen Bulgaria сред над 2000 българи.