Учените откриха признаци на живот на Венера
05 Септември 2019 17:16

Учените откриха признаци на живот на Венера

/КРОСС/ Непонятни петна с тъмен цвят, открити на повърхността на Венера, може да говорят за наличието на биологичен живот, пише Блиц. До този сензационен извод достигнаха японските учени, които също са убедени, че откритите петна са способни да влияят на климата на планетата.

По думите на автора на доклада, тъмните петна, вероятно, са частици на железен хлорид, серен диоксид и алотропи на сярата.  Но в момента наличието на тези вещества не обяснява изцяло образуването и свойствата на въпросните петна.

Учените заявяват, че частиците, намиращи се в тези петна, се държат така, както и микроорганизмите на Земята. Изследователите са на мнение, че участъците, намиращи се в сянката, може да са живот.

Заедно с това, учените са забелязали, че през периода 2007 - 2017 година броят на отразената от Венера светлина е намалял с два пъти, но след това ръстът отново се е възобновил.

Споровете за присъствието на живот на Венера периодично се появяват в мрежата.

По-рано стана известно как виртуални археолози са открили на снимки от повърхността на Венера необичайни обекти. Фотосите са направени от апарата "Магелан".