Над 100 000 души посетиха ЕLECTRO MOBILITY EXPO 2018
Секция: Автомобили
16 Септември 2018 17:16
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Над 100 000 души посетиха ЕLECTRO MOBILITY EXPO 2018

/КРОСС/ Над 100 000 души видяха първото изложение за електромобили в България - ELECTRO MOBILITY EXPO 2018. 18 марки електрически автомобили, зарядни станции, е-велосипеди, скутери и лекотоварни автомобили влязоха за 4 дни в Sofia Ring Mall, за да покажат, че секторът е на пътя на иновациите. Електрическата мобилност и развитието на технологиите, опазването на околната среда, потенциалът за навлизане на евтин и чист транспорт, новите концепции за логистика и трафик бяха сред темите на конференцията, която събра в Cine Grand експерти, производители, разработчици и визионери, ангажирани с развитието на електромобилността в България.

А пред българската публика в първото издание на ELECTRO MOBILITY EXPO 2018 застанаха изцяло електрически модели на TESLA, JAGUAR, RENAULT, NISSAN, KIA, VOLKSWAGEN, HYUNDAI, SIN CARS, INOKIM, ECOBIKE, JONWAY, Е-Mountain Bike, лекотоварните METRO 500 и триколесните на Телком Инженеринг, зарядни станции на LEGRAND Electric и ЕЛПРОМ ЕМЗ ШАБЛА, както и прототипът на Team Formula Student BG от Техническия университет - София.

Възможността да изпробват най-хитовите експонати в тест драйв позволи на професионалисти и любители да придобият преки впечатления за възможностите на електрическите превозни средства и да се убедят в качествата им, убедени са организаторите на ELECTRO MOBILITY EXPO 2018. „Електрическата мобилност не бъдеще, тя е настояще. Този сегмент от пазара вече е много пъстър и това ни даде основание да организираме изложение", каза ръководителят на проекта Димитрина Христева. По думите й експозицията дава шанс на всички производители да покажат докъде са стигнали, а на хората - да видят новите технологии, да ги изпробват и да ги поискат. „За нас е важно държавата да подкрепи развитието на този сектор, а публиката - да види смисъл да се обърне към продуктите, базирани на електромобилност. Така се променя един пазар или да създадат нов", допълни още Димитрина Христева.