• 29 Март 2024 |
  •  USD / BGN 1.8091
  •  GBP / BGN 2.2873
  •  CHF / BGN 2.0027
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 10°C

Infiniti ще предлага единствено електрически и хибридни автомобили до 2025 г.

Infiniti ще предлага единствено електрически и хибридни автомобили до 2025 г.

/КРОСС/ Изглежданапоследък за Infiniti няма почивка. През 2018 г. продажбите на хонконгския автомобилен концерн на американския пазар се понижиха до 149,2 хиляди, или с 2,7 на сто по-малко спрямо година преди това, съобщава Bloomberg.

Моделът QX30, малък кросоувър, който залага на повишения интерес на американците към компактните SUV (sport-utility vehicle), е отбелязал продажби за 2018 г. в размер на 8,1 хиляди броя, което е спад с близо 43% спрямо 2017 г.

На автомобилното изложение в Детройт в понеделник футуристичната концепция за електрически кросоувъри на Infiniti, QX, не успя да се качи на собствен ход върху въртящата се презентационна платформа, макар че впечатли със своя дизайн.

Новият президент на компанията Кристиян Мюние, заяви категорично, че “поради много причини, Infiniti се намира в средата на множество все още незавършени проекти, като в същото време се опитва да се съревновава с всички останали автомобилни производители при луксозните модели, в това число и с германските“.

Модели като седаните Q60 и Q70 се борят да получат подкрепа срещу по-добре разработените и по-впечатляващи предложения на BMW, Mercedes и Porsche, които се радват на два пъти по-големи продажби въпреки по-високите цени на автомобилите.

В момента е налице своеобразен излишък от употребявани луксозни автомобили и когато потребителят трябва да направи избор между използван луксозен автомобил и неговата нова версия на Infiniti, той се обръща към употребявания модел, смята Чарлз Чесброу от Cox Automotive.

“Използваните превозни средства привличат някои потребители, които потенциално биха могли да купят нови автомобили, тъй като купувачите предпочитат да икономисат разходите“, добавя анализаторът.

Според президента на компанията Мюние Infiniti не трябва да се конкурира с другите луксозни марки.

„Ние не искаме да бъдем номер 1, а основният конкурент. Не можем да предложим автомобил за всеки, нямаме и 50 различни модела като германците. Нуждаем се от онези, които ще ни дадат предимство на пазара“, подчертава Мюние.

По неговите думи „правилните автомобили ще бъдат електрическите“.

Infiniti вече е създала няколко концепции, включително Prototype 10 и QX, които бяха представени в Детройт.

Но компанията е с години зад останалите производители на луксозни модели като Tesla, Audi, Jaguar и Porsche, които вече пускат на пазара или са пуснали електрически автомобили.

„Нашата цел през следващите 2-3 години не е да растем“, подчертава Мюние, като добавя: „До 2025 г. планираме да продаваме единствено електрически или хибридни автомобили. Ако всичко върви по план, първата партида ще бъде готова до 2021 г.“.

Infiniti се надява да продаде своите нови модели на едно ново поколение купувачи.

През следващите 10 години 40% от всички нови автомобили ще бъдат продадени на милиони потребители, показват данни на AutoTrader, тъй като това поколение ще бъде по-малко лоялно към марките в сравнение с досегашните купувачи.

„Тези потребители искат изживяване и технологии. Искат да се чувстват и да бъдат различни. Те искат продукт, който да ги направи по-добри като хора. Именно тук идва Infiniti”, посочва Мюние.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.