- 26 Апр 2024 |
- USD / BGN 1.8245
- GBP / BGN 2.2829
- CHF / BGN 1.9974
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 4°C
Любов по Chanel: Камелията не е цвете
11 Февруари 2019 | 11:03
/КРОСС/ Камелията безспорно е сред най-емблематичните символи на Chanel. Любимото цвете на Коко Шанел се завръща и през 2019 в новата колекция „The Camélia is not a flower“.
Емблематичното цвете е избрано от самата дизайнерка, за да въплъти ценностите на модната къща – уникално цвете, взето назаем от мъжете, което подчертава женствеността.
Женствената линия луксозни ювелирни изделия за 2019 е с фокус върху изключителната нежност.
От Chanel се фокусират върху розово и жълто злато, от което се изработват най-големите и успоредно най-малките камелии, присъствали някога в изделията на ювелирните колекции на марката.
Лице на рекламната кампания е Алма Йодоровски, която позира с новите бижута от колекцията.
ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР