• 25 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8303
  •  GBP / BGN 2.2757
  •  CHF / BGN 2.0011
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 9°C

Включете звука: Mastercard представя звуково лого

Включете звука: Mastercard представя звуково лого

/КРОСС/ Mastercard представя за първи път звукова идентификация - цялостна звукова система, която задава ново темпо в развитието на бранда. Koгато потребителите на Mastercard в цял свят общуват или използват марката във физическа, дигитална или гласова среда, до тях ще достига ясна, запомняща се мелодия и така брандът ще бъде разпознаван интутивно и с лекота. Новините за гласова идентификация идват бързо след скорошната промяна в логото на компанията и са част от цялостната трансформация на бранда.

ЛОГО ОТ НОВО ПОКОЛЕНИЕ ЗА НОВИТЕ ПОКОЛЕНИЯ

Mastercard представи звуковото си лого на 61-вите награди GRAMMY с изпълнение на номинираната за награда Камила Кабейо. За разработването на мелодията Mastercard работи още с новатори, като Mike Shinoda от Linkin Park, артисти и международни агенции, които се превръщат в посланици на музикалната идентификация на бранда.

„Звукът дава сила от ново измерение за разпознаваемостта на нашия бранд и е основен компонент, с който хората ще асоциират Mastercard днес и занапред", обяви Раджа Раджаманнар, директор маркетинг и комуникации, Mastercard. „Целихме да създадем отличаваща се, автентична мелодия на Mastercard, която да звучи добре навсякъде и във всички музикални жанрове. Вярваме, че нашата мелодична запазена марка ще укрепи присъствието ни и ще се превърне в естествена част от световния звуков ефир.

ДИГИТАЛЕН БРАНД ЗА ДИГИТАЛНИЯ ПОТРЕБИТЕЛ

С тази мелодия компанията поставя основата на звуковата си система, която скоро ще се развие в няколко посоки - от музикални партитури, звукови подписи и тонове на звънене, до възпроизвеждане на музика и звуков сигнал при направена покупка.

Очаква се до 2022 година гласовото пазаруване да достигне до 40 млрд. долара. Аудио идентичността не само ще свързва марките с техните потребители на ново ниво, тя ще е инструмент, който им позволява да пазаруват, живеят и плащат по-лесно във все по-дигитализирания и мобилен свят.
„Аудиото кара хората да чувстват и това е могъща медия за марките.", казва Matt Lieber, съосновател и президент наGimlet „С бума на подкастовете, стрийминга на музика и интелигентните аудио колони, аудио стратегиите на компаниите вече са задължителни, не могат да останат повече в сферата на „екстрите".Звуковата разпознаваемост - аудио сигналът на един бранд - вече е толкова важен, колкото и визуалната идентификация с лого

Как ще звучи използването на Mastercard, можете да видите тук:
https://newsroom.mastercard.com/videos/boutique/
https://newsroom.mastercard.com/videos/restaurant/
https://newsroom.mastercard.com/videos/coffee-shop/

Повече за еволюцията на Mastercard и самите аудио звуци можете да намерите тук: Digital Press Kit.

 

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.