• 25 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8303
  •  GBP / BGN 2.2757
  •  CHF / BGN 2.0011
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 9°C

Андон Балтаков: Не трябва да се допуска комерсиализация на обществените медии

 Андон Балтаков: Не трябва да се допуска комерсиализация на обществените медии

/КРОСС/ Андон Балтаков е новият генерален директор на БНР. Той беше избран след две последователни гласувания. В крайна сметка събра 4 гласа "за" и един "въздържал се" от членовете на Съвета за електронни медии. В студиото на сутрешния блок на БНТ Балтаков каза, че ще започне с диалог с хората. От ситуационния анализ, който е направил, основен фактор са се оказали хората, техните таланти и мотивацията им. Още утре ще започнат срещите с работещите в радиото. Проблемите в Българското национално радио са трупани с десетилетия, каза още Балтаков. Той заяви, че иска да разбере защо проблемите са били трупани, а не са били решавани.

Относно проблема с финансирането новият генерален директор на БНР припомни, че законът е правен през 1998 година когато не само политическата, но и икономическата конюнктура са били съвсем различни. Този закон наистина трябва да се промени. Мисията, която е посочена за обществените медии, е хубаво да бъде осъвременена от гледна точка на дигиталните платформи и въобще достигането до пълната палитра на обществото.

Според него комерсиализацията на обществените медии не трябва да се случва. Радио пазарът е изключително тесен. Рекламният пазар не може да поеме издръжката на БНР. В същото време Българското национално радио произвежда продукция, която комерсиалните медии по никакъв начин не биха се заинтересовали да произвеждат. По негово мнение радиото не бива да бъде зависимо от решенията на финансовото министерство и трябва да има предвидимост на финансовия поток.

Едно от първите неща, които Андон Балтаков смята да направи е да изиска разчетите и счетоводните книги за работна заплата, хонорари и допълнителни бонуси. По отношение на съдържанието новият генерален директор заяви, че би искал да види малко по-богата палитра, както и да присъстват повече социални и икономически теми. Друго, което би искал е тясна работа с регионалните радиостанции, тъй като те познават проблемите на хората.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Анонимен

Прав е че трябва да не зависят от рекламата, но само ако наистина са полезни на обществото, а не защото ще правят нещо, което другите едва ли биха правили. Не видях в приоритетите му, да възнамерява да стане коректив на властта и проводник между оплакванията на хората ( смислените) и директния им адресат във властта, като следи и за отговора. Само между другото, и образованието и здравеопазването не следва да се комерсиализират, особено, когато се крадат парите на данъкоплатците, без да има честна конкуренция и законите позволяват злоупотреби.

23.01.2020 16:09:59

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.