• 19 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8359
  •  GBP / BGN 2.2843
  •  CHF / BGN 2.0205
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 10°C

За шести пореден път потребителите избраха Мтел за своята любима телекомуникационна марка

За шести пореден път потребителите избраха Мтел за своята любима телекомуникационна марка

/КРОСС/За шеста поредна година Мтел спечели първа награда в категорията „Телекомуникации" в националната класация „Любимите марки". Компанията събра близо 4300 гласа, с 600 повече от първия си подгласник. Така Мтел се утвърди за пореден път като най-предпочитания бранд сред доставчиците на телеком услуги в България.

В продължение на два месеца интернет потребителите имаха възможността да дадат своя вот в 24 категории. Мтел се нарежда на челна позиция заедно с утвърдени марки като Samsung, Loreal, Happy Bar & Grill и други.
„Това признание идва в особено специален момент за всички в Мтел. През тази година празнуваме своята 20-годишнина и фактът, че за пореден път бяхме избрани за любимa марка от българите, показва колко важно е да следваме пътя, който нашите клиенти сами задават. Докато имаме тяхното доверие и подкрепа, знаем, че вървим в правилната посока", коментира Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации" в Мтел.
В началото на юни компанията получи и друго високо признание - президентът Росен Плевнелиев връчи на изпълнителния директор на телекома, Танасис Кацирубас, почетен знак за активна позиция по значими обществени каузи и последователна политика за корпоративна социална отговорност. За последните две десетилетия Мтел е инвестирал в българската икономика над 3,5 млрд. лева.
„Любимите марки" е единствената по рода си потребителска класация. Тя се провежда за седма поредна година и дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат най-много. Своите гласове дадоха над 40 000 души. За разлика от други класации тук няма място за жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин се представя не експертно, а потребителско мнение за бранда.
Резултатите и точния брой гласове, дадени за всеки бранд в последния кръг, можете да видите тук: http://www.mylovemarks.eu/results.php.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.