- 25 Апр 2024 |
- USD / BGN 1.8245
- GBP / BGN 2.2829
- CHF / BGN 1.9974
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 10°C
Да си ЕКО дори и на пътя
11 Декември 2019 | 18:20
/КРОСС/ Репортер на Агенция „КРОСС" се срещна с Огнян Радев, собственик на "Рамкофарм", за да ни разкаже част от историята на неговата компания и да ни покаже какъв е начинът да помагаш на хората да са по-здрави.
- Г-н Радев, защо решихте да купите електрически автомобил за Вашата компания ?
- Неслучайно "Рамкофарм" избра Sunshine M2, тъй като се стремим да не вредим на хората. Нашата идея е да създаваме екологично чисти продукти, които да подобряват функциите на различни органи и системи на човешкия организъм. Търсим решения на глобалните проблеми и вървим в крак със световните екоизисквания. Всички сме наясно, че не се ли промени нещо в света, климатичните промени ще доведат до екокатастрофа, което от една страна налага и това да караме електрически автомобили. Избрахме да закупим Sunshine M2, защото е перфектното решение за такъв град като София. Той е компактен, лесно може да се паркира в центъра, но най-вече не замърсява въздуха с отровни емисии и не вреди на хората, защото е и безшумен. Вписва идеално и в нашата стратегия за модернизация.
- Какъв път е извървял "Рамкофарм" до момента?
- "Рамкофарм" е на пазара вече повече от 25 години. Изминахме доста дълъг път, развиваме се и с всяка година успяваме да надградим постигнатото от предишната. Сега строим ново предприятие. То ще бъде изградено според всички съвременни стандарти. Ще се влагат енергоспестяващи елементи в унисон с предизвикателствата на века.
- Казахте, че се развивате. Как е позиционирана на пазара "Рамкофарм"? Какви нови пазари се откриват пред Вас?
- Продукцията ни се произвежда в България. Работим на българския пазар, но около 70% от оборота ни и е предназначен за външния. Като част от продуктите ни са позиционирани в страни от Далечния Изток. Стремим се да разширяваме нашата гама продукти. Работим с много чуждестранни клиенти, като създаваме и произвеждаме продукти под техен бранд, но тук в България, като това е добра производствена практика и показва, че произведените у нас фармацевтични продукти и хранителни добавки са конкурентоспособни. Суровините, които се използват са от целия свят, но технологията на обработката и довеждането им до краен продукт са наши. Правят се лабораторни изследвания и се довежда до краен продукт, който се търси в останалите страни.