• 24 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8303
  •  GBP / BGN 2.2757
  •  CHF / BGN 2.0011
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 17°C

„Пандрол” обмисля да съди „Спаси София” заради скандала с трамвайните релси на „Графа”

„Пандрол” обмисля да съди „Спаси София” заради скандала с трамвайните релси на „Графа”

/КРОСС/ "Пандрол" обяви, че е разгледала много сериозно обвиненията от страна на неправителствената организация "Спаси София" и се кани да предприеме правни действия.

Наскоро "Спаси София" огласи свое разследване, според което под релсите на столичната ул. "Граф Игнатиев" се полага материал, който няма да е достатъчно ефективен за опазване на сградите от вибрациите при движението на трамваите. В скандала бяха набъркани имената на две чуждестранни компании - австрийската Getzner, чийто материал не е използван, и международната Pandrol ("Пандрол"), основана в Белгия, чиято виброизолационна система се използва в момента в проекта. Според "Спаси София" подмененият материал не е нов, а от рециклирани материали и не отговаря на изискването, заложено в обществената поръчка.

В София Анджей Замаро - мениджър на обвинената от "спасителите" компания "Пандрол", заяви, че компанията е разгледала много сериозно невярната информация за използвания материал на ул. "Граф Игнатиев", и обмисля всички възможни правни последствия по този въпрос. Той е категоричен, че в българската столица са доставени най-качествени продукти, с каквито компанията работи и в други столици като Париж, Брюксел и Мадрид.

В "Пандрол" е било получено писмо от един от членовете на "Спаси София" - Андрей Зографски, в което са били поставени няколко въпроса за QTrack профилите. "Пандрол" е направила проверка на място в София и изпратила в рамките на два дни отговор на "Спаси София", както и покана за среща, която обаче не била приета, става ясно от изказване на Замаро пред "Офнюз".

Мениджърът на "Пандрол" сподели положителни впечатления от направеното дотук на ул. "Граф Игнатиев". Според него има дребни повреди, причинени от строителните машини, но те били лесни за отстраняване и няма да повлияят на качеството.

Досега нищо не е повлияло на нашите гаранционни условия, увери Замаро и препоръча да се има предвид, че релсовият път все още се строи. Последната ни дума ще е след завършването, разбира се, но ние сме оптимисти, каза той.

Продуктите, доставени в София, са с най-високо качество, идентични с материалите, които "Пандрол" е доставяла за Брюксел, Париж, Тампере, Мадрид, Лисабон, Флоренция, Варшава, се казва в официална позиция на компанията.

От "Пандрол" съобщиха, че са се запознали с публикациите по темата, компанията вече официално е поискала записите от излъчените в националните медии твърдения и те се разглеждат от правния й отдел.

Pandrol работи на 5 континента в над 100 страни. За фирмата работи екип от над 1700 души. Годишният й оборот надхвърля 1 милиард евро. Решения й са приложени в над 400 железопътни линии. Компанията изпълнява проекти в градове, като Сидни - 19 километра трамвайна линия, Флоренция - 16 км трамвайно трасе, Сарагоса - 12 км трамвайно трасе, Атина - 54 км трамвайно трасе, Берген - 10 км трамвайна линия, Брюксел - 27 км трамвайна линия и много други.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.