ЧЕЗ предлага на клиентите си да изберат електронна фактура от 1 август
Секция: БЪЛГАРИЯ
31 Юли 2011 08:02
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".
Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
София /КРОСС/ От 1 август (понеделник) клиентите на ЧЕЗ могат да изберат да получават електронна фактура вместо хартиения вариант на месечната си сметка за електроенергия. Това може да стане като заявят получаването й безплатно чрез регистрация на корпоративния сайт www.cez.bg или с обаждане на денонощната информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010, съобщиха от дружеството. За целта е необходимо да знаят своя Клиентски номер и Оторизационен код от хартиената фактура. Подаването на заявление ще може да става и в Центровете за обслужване на клиенти на компанията в Западна България. Бланка на декларацията ще бъде изпращана и на гърба на месечните фактури, издадени след 12 август.
„Електронната фактура вече предизвика сериозен интерес у нашите клиенти, защото тя предлага предимства, които всеки оценява. От една страна, получаването й е бързо, сигурно и защитава личните данни на получателя. От друга, тя дава възможност на потребителите да допринесат за намаляване на изсичането на дървета за целите на производството на хартия и по този начин да подпомогнат екологичния баланс. Електронната фактура съответства напълно на ритъма на съвременното ежедневие, което е динамично, мобилно и до голяма степен уеб-базирано“ – каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.
Електронната фактура е валиден, електронно подписан данъчен документ и е напълно идентична с хартиения носител. Издаването й се осъществява чрез специализиран клиентски софтуер на ЧЕЗ, който гарантира достоверността й и не позволява манипулиране на съдържанието.
Електронната фактура се изпраща в PDF формат на посочен от клиента имейл адрес до 24 часа след издавато й в системата. В текста на всеки получен имейл се съдържа линк, на който потребителят следва да потвърди получаването й.
Въвеждането на услугата, позволяваща получаване на месечните сметки за електроенергия онлайн, е част от стратегията на ЧЕЗ за трайно повишаване на качеството на обслужване и модернизация в сферата на клиентските услуги. Статистиката показва, че интересът на потребителите към получаването на информация и обслужване онлайн бележи устойчив ръст.
Само за първото полугодие на 2011 г. броят на уникалните посетители на корпоративния сайт на ЧЕЗ достигна над 1 000 000, като благодарение на все по-актрактивната визия и функционалности на сайта, новите посещения са нараснали до 27 % от общия брой в сравнение с 18% за януари-юни 2010 г. Сред най-често предпочитаните секции са „За клиента“ и „Проверка на сметка“, където са отчетени близо 70% от всички посещения на сайта, отчитат от компанията.
Все повече клиенти се възползват и от възможността да платят задълженията си за електроенергия през интернет. Това може да стане чрез системите ePay, eBg.bg, през сайта iCard.bg или директно през корпоративния уебсайт cez.bg.
/ВС/
Copyright © CROSS Agency Ltd.
При използване на съдържание от Информационна агенция "КРОСС"
позоваването е задължително.