Кампания показва защо да ядем плодове и зеленчуци
Секция: CROSS ПРЕСЦЕНТЪР
18 Август 2011 14:38
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".
Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
София /КРОСС/ На няколко столични пазара студенти раздаваха брошури и плакати за популяризиране на консумацията на зеленчуци. Акцията е част от общоевропейска кампания за връщане на доверието на потребителите в консумацията на плодове и зеленчуци, съобщават от Министерството на земеделието и храните.
Студентите, които са на стаж в земеделското ведомство към отдел „Връзки с обществеността", както и служители на министерството, раздадоха над 2 000 информационни рекламни листовки на двата най-големи столични пазари - Пазар „Георги Кирков" и Пазар „Димитър Петков".
Кампанията на ЕК стартира през юли 2011 г. и бе във връзка с възникналата паника с възможна инфекция от бактерията Е-коли по прясната салата.
С кампанията Брюксел се опитва да успокои хората, за да се върне нормалното потребление и да не фалират селскостопански производители.
Комисията би искала да се алармира както на европейско ниво, така и на ниво държави-членки, че зеленчуците не са опасни, като е подготвила аудио-визуален пакет, който да бъде предоставен на телевизиите в ЕС.
В тази връзка, и България предприе стъпки за участие в информационната кампания на ЕК, като се включи и със свои идеи.
Днешната инициатива е на българското Министерство на земеделието и храните, като тя се проведе под мотото „Това лято в менюто: плодове, зеленчуци и още зеленчуци".
Кампанията на земеделското ведомство мина при голям интерес и от страна на гражданите, и на продавачите и производители на зеленчуци и плодове, които насърчаваха провеждането й и подпомагаха провеждането й.
Всички граждани, получили информационни плакати и брошури потвърдиха, че информацията е много полезна за тях и заявиха, че ще се запознаят обстойно с нея, както и с предстоящите други инициативи, които кампанията ще включи.
/ЦГ/
Copyright © CROSS Agency Ltd.
При използване на съдържание от Информационна агенция "КРОСС"
позоваването е задължително.