Webit Congress 2011 - по-всеобхватен и същевременно по-специализиран от всякога със седем тематични конферентни потока и мащабно изложение
Секция: CROSS ПРЕСЦЕНТЪР
25 Август 2011 09:35
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS

За трета година България е домакин на единственото събитие за дигиталната индустрия и online маркетинг в региона и едно от най-големите в Европа

София /КРОСС/ На 26 и 27 октомври Webit Congress 2011 събира в София сто от най-известните практици и най-влиятелни лидери в света, за да представят своя опит в сфери като стартиращи компании и инвестиции, е-търговия, online маркетинг и реклама, управление, дизайн и програмиране, гейминг и телекомуникации. Със своите седем конферентни панела, събитието предоставя уникална възможност за специалисти от различните сектори в България да изберат най-интригуващите за тях лектори и да проследят от първо лице тенденциите в бизнеса и маркетинга в следващите месеци и години. Светила от различни области на дигиталната и IT сфера ще бъдат водещите говорители във всяка от конферентните програми.

 

Сърцето на Webit Congress без съмнение отново ще бъде Главната сцена – мястото за е-маркетинг, е-продажби, социални медии, където топ-експертите от световната дигитална индустрия ще представят своите идеи и ноу-хау и ще обсъдят проблемите и предизвикателствата пред дигиталния пазар. Както винаги, Главната сцена ще събере над 700 участника. Презентациите и дискусионните панели ще се фокусират върху успешни практики от света и региона в области като е-маркетинга, модели за комуникация с клиентите, стратегия за присъствие на бранда в интернет, успешни практики при онлайн продажбите и е-търговията, маркетинговите похвати в социалните медии, мобилния маркетинг и адаптирането на брандовете към неговите тенденции и др. Лектори са основатели, президенти и директори на най-големите, най-успешните, най-иновативните и заредените с най-голям потенциал за ръст компании като Microsoft, eBay, PayPal, Google, Facebook, Saatchi & Saatchi, и др. Главната сцена ще предложи на своите посетители и едно уникално преживяване с един от малкото в света дигитални магьосници - Марко Темпест.

За първи път тази година Webit Congress представя DevCamp Работилницата – мястото, където си дават среща топ разработчиците и уеб девелопъри от Централна и Източна Европа и представителите на водещите световни доставчици на платформи и операционни системи. В рамките на събитието участниците ще обменят своят богат опит, контакти и визия за развитието както на платформите, така и на приложенията за тях. Всеки уъркшоп е с продължителност половин или един ден и ще предложи на участниците техники и стратегии, споделени от топ експерти в съответната сфера. Сред лекторите е и Джон Лън, директор Платформи и Интеграция в PayPalX, който ще демонстрира новостите в онлайн разплащанията.

Инвестициите в стартиращи компании и бизнес проекти също заемат своето важно място в двудневното събитие - едни от големите инвестиционни компании и бизнес ангели ще пристигнат в София специално за StartUp Village на Webit Congress, който събира на едно място опита на над 50 от най-добрите startup компании в Централна и Източна Европа. Акцент в програмата на форума са инвестиции в дигитални технологии и стартиращи компании именно от тази част на Стария континент. Инвеститорите ще споделят кои са проектите, които биха финансирали, ще направят анализ на настоящите и бъдещите тенденции и очакванията им за развитие на дигиталната индустрия. Предприемачи и новатори от България и региона ще имат възможност да се включат в специални панели за това, как се търси инвеститор, как следва да се подготвят презентации, бизнес планове и др. Участниците в StartUp Village ще срещнат Иля Лаурс, чиято компания GetJar е обявена за „Технологичен пионер за 2011 г.“ от Световния икономически форум. Списание „Тайм” включва GetJar в списъка на „десетте стартиращи компании на 2011 г., които ще променят живота“.

The Creative Lounge пък ще представи първокласна конферентна програма от работещи решения и тенденции в дигиталния криейтив, поднесена от водещите професионалисти в индустрията. Сред засегнатите теми ще бъдат използването на различни рекламни формати, процесът при създаване на идентичност, използване на приложения, видео съдържание и др. Конферентната програма в рамките на Creative Lounge ще бъде полезна за всички рекламодатели и дизайнери от региона, а сред лекторите са икони за рекламната и криейтив индустрията, като Джейсън Литъл, творчески директор на Landor Associates Paris, Едуард Опара от Pentagram, Том Адамс, главен дигитален директор във FutureBrand Worldwide и др.

Разработчици, рекламодатели, дистрибутори и инвеститори ще си дадат среща по време на Webit GamesVille, за да обсъдят новите възможности и бъдещето на развлекателната и онлайн гейминг индустрия. На 26 октомври в София, това събитие включва богата конферентна програма, представена от топ експертите и играчите в бранша на онлайн и мобайл игрите. Това ще бъде най-важният форум за гейминг индустрията в Централна и Източна Европа и ще представи последните тенденции и успешни практики в различните сфери - от бизнес и маркетинг до програмиране, производство, дизайн и визуални изкуства. Специално за Webit Congress в България пристига и един от създателите на Angry Birds – Жулиен фуржо.

Темата на традиционния Мастърклас тази година е „Общности: Когато личните и корпоративните ценности се слеят” и ще бъде представена от Джилиян Месиг, президент и съ-основател на SEOmoz - най-известният световен доставчик на SEO услуги, около който се формира едно от най-активните професионални общества в мрежата. Лекторът ще сподели с участниците доказани стратегии и модерни похвати при изграждането на общество около марката, нейните фенове и маркетинга от уста на уста и използването му като основа за устойчиво развитие за фирмата. Мастъркласът е насочен към всеки, изправен пред предизвикателството да развие бизнеса си, подходящ е за специалисти с опит в сферите на SEO и дигиталния маркетинг, но и за ръководители с интерес към от глобалните тенденции в развитието на маркетинга.

Отворените театри или т.нар. Open Theater ще предложат напълно безплатна конферентна програма с теми като мобилен и дигитален маркетинг и реклама, е-търговия и социални медии, представена от доставчици на първокласни услуги и технологични решения в сферата. Сред основните лектори са редица изпълнителни директори като Артур Банач от NetSprint, Одисеас Нтотсикас от Thinkdigital, Андри Вийанд от Altex Marketing и др.