Клаус Дитрих: В кризата фирмите залагат на иновативни продукти и предпочитат да ги показват на международни панаирни прояви
Секция: ИКОНОМИКА
28 Септември 2011 11:17
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Клаус Дитрих: В кризата фирмите залагат на иновативни продукти и предпочитат да ги показват на международни панаирни прояви

Пловдив /КРОСС/ „Вече се забелязват първите знаци, че икономиката в Европа започва да излиза от кризата. Фирмите увеличават оборотите си, но все още са много предпазливи заради обезпокоителната ситуация с еврото. Това показват моите наблюдения върху изложбени прояви“, коментира Клаус Дитрих, директор на панаира в Мюнхен, Германия, и председател на Централноевропейския панаирен алианс (СЕFA), който обединява 22 организации.

Клаус Дитрих и генералният секретар на Алианса Франц Райзбек пристигнаха в Пловдив, за да разгледат Международния технически панаир и се срещнаха с ръководството на националния изложбен център късно вечерта на 27 септември.

„Главните теми на EСЕН 2011 – екология, рециклиране на отпадъци, получаване на енергия от вятъра и слънцето и нейното пестене, са същите като на подобен форум в Китай, където бях преди седмица. Това означава, че е световна тема“, каза Клаус Дитрих. Той посочи, че в кризата фирмите залагат на иновативни продукти и предпочитат да ги показват на международни панаирни прояви.

„Въпреки хубавите отзиви, които бях чул за панаира в Пловдив, изключително съм впечатлен от много добрите резултати, които видях на изложението тук. То е на много високо ниво, както цялата инфраструктура, палатите и условията за представяне на експонати. Международен панаир Пловдив наистина е водещ в региона и в Източна Европа“, бе категоричен председателят на CEFA.

Над 80 новости демонстрират участниците в Международния технически панаир, който продължава до 1 октомври. Свои експонати показват 877 директни изложители и 605 представени фирми от общо 44 държави под мотото „Нов живот. Нови технологии“.

На снимката: Изпълнителният директор на Международен панаир Пловдив Богомил Бонев посреща председателят на Централноевропейския панаирен алианс Клаус Дитрих (вляво).