Ален Попович: Прекалено големият шум намалява ефективността на рекламата
Секция: ИКОНОМИКА
29 Септември 2011 13:11
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Ален Попович: Прекалено големият шум намалява ефективността на рекламата

София /КРОСС/ Голяма част от компаниите не искат да си направят профили в социални мрежи, защото имат нерешени проблеми и не знаят как да ги управляват. А реално вече не стои въпросът дали да се използват социалните мрежи, или не. Това, че теб те няма в социалните мрежи, не значи, че някой друг вече не говори там за теб, а ти дори не знаеш за това. Това заяви Ален Попович, един от основателите на фирмата Social Me, която се занимава с изготвяне и осъществяване на стратегии за ефективно присъствие в социалните мрежи, както и изграждане и поддържане на корпоративни блогове. По думите му Facebook не е революция. Щеше да се случи рано или късно. Хората цял живот имат социални кръгове в различни пространства, допълни той. Попович подчерта, че въпреки всичко има много мъртви души във Facebook. Не говорим за фалшиви профили, а за неактивни потребители. Т.е. активни профили, които в един момент стават мъртви души за бранда. Той обясни, че практиките на една грешна кампания са когато гледаме само какъв е броят на потребителите. Подходът при
социалните медии е нашите новини да привличат активните почитатели, каза още той и призова да се помисли какво искат потребителите, а не просто да си направим една страничка.

Ален Попович поясни, че колкото по-малко заявки има за реклама, толкова по-ниска е цената й. Но тя постоянно се променя и трябва да се следи. Практиката ни показва, че 80% от компаниите не си следят кампаниите. За никого не е тайна - повечето компании казват: „Вчера си направих профил, пускаме си сега новините...”. А прекалено големият шум намалява ефективността на рекламата, категоричен бе Попович.