"Алкохолът е лош шофьор"
Секция: НОВИНИ
30 Септември 2011 11:04
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
"Алкохолът е лош  шофьор"

Бургас /КРОСС/ Кампанията „Алкохолът е лош шофьор" е част от дългосрочната корпоративна политика на „Каменица" АД.

Тя акцентира върху един от най-актуалните и чувствителни проблеми, свързани с пътната безопасност - отговорната консумация на алкохол сред водачите и отговорното им поведение на пътя.

Кампанията стартира, провокирана от големия брой ПТП в следствие консумацията на алкохол. Тя е и логично продължение на подписаната от „Каменица" АД през 2007 г. Европейска харта за пътна безопасност.

Дружеството е и първата и единствената до момента българска пивоварна компания, приела принципите на документа в своята вътрешнокорпоративна политика. През 2008 г. първото издание на „Алкохолът е лош шофьор" е оценено като най-добрата кампания за пътна безопасност в страната от тогава действащия Комисар по транспорта на ЕС Марио Таяни.

"Каменица" АД и до момента остава единственият производител на българска марка безалкохолна бира. От ноември тази година върху кена на Каменица безалкохолна ще бъдат изписани посланията на кампанията и призива за отговорно шофиране на пътя.

По този начин "Каменица" АД ще стане една от първите компании, която ефективно ще обвърже свой продукт с корпоративната си социална отговорност.