Имате ли си любим политик?!
Секция: ЛЮБОПИТНО
03 Октомври 2011 07:10
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Имате ли си любим политик?!

 

София /КРОСС/ Тазгодишното четвърто издание на потребителската класация “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” открива нова категория “Любим политик”. Тя ще отразява реалното мнение на потребителите за различни български политици и кандидати за постовете Президент на РБ и кмет на дадена община. От 28 септември до ... октомври 2011 г. всеки гражданин ще има възможността да посочи поименно предпочитания от него политик или народен представител в интернет страницата на класацията, а след

това и да гласува за него www.mylovemark.eu.

В хода на политическата надпревара за президентски и местни избори няма как да

не се запитаме за кого ще дадем гласа си. Вероятно като ориентир ще ни послужат

политическите платформи, публичните изказвания и опита на съответния кандидат.

Сега имаме възможността не само да посочим своя политически фаворит, но и да

разберем какви са предпочитанията на останалите потребители чрез класацията

“ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.

 

ПЪРВИ ЕТАП (26 септември – 06 октомври) - НОМИНИРАНЕ – извършва се изцяло от

потребителите като в бялото поле се вписват имената на фаворитите.

 

ВТОРИ ЕТАП (10 октомври – 21 октомври) ГЛАСУВАНЕ – до 21 от политиците

събрали най-много номинации ще бъда излъчени на главната страница за

гласуване.Тук всеки гражданин ще узнае дали неговият политически фаворит

е класиран и продължава надпреварата. Резултатите са видими във всеки един

момент. Така по всяко време можете да разберете кое име колко гласа е събрало и

на кое място е в момента.

 

За разлика от други класации, “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури

при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските

предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин

“ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за

брандинга. Класацията се организира за четвърта поредна година от от списанието

за политика, икономика и мениджмънт BGBusiness REVIEW.

 

Подбрани са 25 категории, сред които всеки потребител може да посочи любимата

си марка за 2011 година. Гласуването ще се извършва на интернет адрес

www.mylovemarks.eu. “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” дава възможност на потребителите

да определят марките, които обичат, марките, които биха им лисвали ако изчезнат,

защото никой не бива да забравя, че в крайна сметка именно негово величество

Потребителят определя победителя от конкурентната борба между различните

брандове.