„Еврофутбол" влезе в казармата за новия си рекламен клип
Секция: СПОРТ
05 Октомври 2011 15:06
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
„Еврофутбол" влезе в казармата за  новия си рекламен клип

София /КРОСС/ Българският букмейкър „Еврофутбол" влезе в казармата за заснемането на новия си рекламен клип. С него компанията отбелязва 18-тата годишнина от създаването си. „Еврофутбол" се ражда по време на славните футболни събития от 1993 година, когато българският национален отбор по футбол се класира за Световното първенство в САЩ година по-късно. 

За да пресъздадат незабравимата атмосфера от мача с Франция, класирал ни на Мондиала, екипът на букмейкърската къща, заедно с 80 актьори и статисти, влезе в истинско поделение - танковата бригада в Горна баня. Снимките продължиха два дни. В клипа е използван автентичния коментар от мача на българите срещу тима на Франция, който ни класира за участие на Световното първенство в САЩ. Той припомня с лека носталгия за войнишките времена, които са вече в миналото. Чрез тях, „Еврофутбол" прави своята логична равносметка за извървения път - от химизираните листове за попълване на фишовете до днешната съвременна система за приемане на прогнозите в реално време. Като резултат от тази равносметка и вярата в позитивното, екипът избра за финал посланието „Бъди оптимист! Вярвай в себе си!". Това е формулата за постигане на всеки успех. И успехът в „Еврофутбол" не прави изключение.
Автор и реализатор на клипа е продуцентска къща „Мирамар филм", която засне популярните филми „Tilt" и „Love.net". Режисьор на видеото е Илиян Джевелеков.
Клипът вече може да бъде видян по националните телевизии, а също и на страницата на „Еврофутбол" - www.eurofootball.bg. Той има и по-дълъг вариант, който ще бъде представен на потребителите в интернет.