20% от стажантите във VIVACOM - назначени
Секция: ИКОНОМИКА
21 Октомври 2011 11:13
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
20% от стажантите във VIVACOM - назначени

Стажантската програма на телекома през 2011 два пъти увеличи първоначално заявената бройка и отвори най-много места за млади хора

 

София /КРОСС/  20% от студентите, които взеха участие в Стажантската програма на VIVACOM през 2011 г. вече са част от екипа на компанията. Телекомът отчете бум в интереса към настоящата си кампания и увеличи с 30% бройката на първоначално обявените стажантски позиции. Заради големия интерес и постъпилите качествените кандидатури програмата се превърна в най-мащабната лятна практика за младежи през 2011 г и за първи път на пазара стажуващите достигнаха трицифрено число.

В допълнение VIVACOM инвестира над 200 000 лв. в своите стажанти през 2011 г. Телекомът за първи път у нас създаде специализиран модул, който обучава младите хора на специфични умения, който бизнес средата в България изисква, а висшето образование не предоставя. Програмата за развитие на стажантите обхвана всички над 100 човека, които тази година практикуваха своя стаж в компанията и им позволи да придобият общи умения и познания как да се продават успешно на пазара на труда. VIVACOM е и една от малкото компании на пазара, които предлагат платен стаж за младите хора в своята организация.

Това е осмата кампания, в която телекомът приемa млади специалисти в девет основни дирекции - „Продажби", „Маркетинг", „Информационни технологии", „Експлоатация и архитектура на мрежата", „Финанси", „Човешки ресурси", „Връзки с обществеността", „Право и регулация" и „Снабдяване". Над 5500 кандидатури се състезаваха за първоначално обявените 77 вакантни позиции за 2011 г.