"Еврофутбол" стартира конкурс „Идея за бизнес"
Секция: БЪЛГАРИЯ
02 Ноември 2011 13:09
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
"Еврофутбол" стартира конкурс  „Идея за бизнес"

София /КРОСС/ Българският букмейкър „Еврофутбол" стартира конкурс за предприемачи - „Идея за бизнес". Компанията ще набира предложения за започване на нов бизнес - откриване на букмейкърски пункт. Победителят в конкурса ще получи финансиране от „Еврофутбол" за реализиране на своята идея. Обявяването на подробните условия за участие в конкурса ще стане на официалното откриване на изложението за нов бизнес ФРАНЧАЙЗИНГ ЕКСПО 2011, на 11.11.2011 г. в Зала 3 на НДК. Това ще направи маркетинг директорът на „Еврофутбол" Калин Ганев, който ще говори на съпътстващата конференция по темата „Фактори за успешен бизнес модел". Букмейкърската къща ще участва в третото изложение за франчайзинг у нас, което ще се проведе в периода 11-12.11.2011 г., със свой щанд.

Основният акцент в присъствието на „Еврофутбол" на изложението и участието в конференцията на ФРАНЧАЙЗИНГ ЕКСПО ще е споделянето на дългогодишния опит на компанията в развитието на франчайзингова мрежа в България. Ще стане ясно как стартира и се разви мрежата от пунктове, какви иновативни решения бяха приложени и как и защо бяха направени някои компромиси със стандартния франчайзингов модел и какъв е резултатът от това.

„Еврофутбол" е най-големият франчайзодател в България. Компанията съществува от 1993 г. с уникален модел за развитие на букмейкърската мрежа, собствена разработка. Днес, след 18 години, на франчайзингов принцип работят всичките над 730 букмейкърски пункта, които функционират в над 230 населени места от цялата страна.

„Еврофутбол" продължава да налага и поддържа високи стандарти в управлението на продукта и информационните технологии, а също и в оборудване, обзавеждане и оформление на мрежата. Умелото съчетаване на строгите изисквания със свободата на действие, която компанията дава на своите франчайз партньори, са в основата на постигнатите високи резултати на търговската марка "Еврофутбол".