KPMG: Новите технологии променят навиците на потребителите на Острова
Секция: ИКОНОМИКА
05 Декември 2011 08:04
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
KPMG: Новите технологии променят навиците на потребителите на Острова

 

Лондон, Великобритания /КРОСС/ Потребителите във Великобритания се възползват най-много от новите технологии в сравнение с много други страни. Това показва проучване на навиците за пазаруване в световен мащаб на KPMG, цитирано от Би Би Си. Седемдесет и седем процента от британските купувачи предпочитат да пазаруват  стоки, като CD, DVD, книги и видео, онлайн игри. По отношение на интернет банкирането, потребителите във Великобритания са по-склонни да се възползват от възможностите му, отколкото потребителите в други части на света. Анкетираните от KPMG са 9600 потребители на възраст между 16 и 65 години в 31 страни.