Конкурсът „Идея за бизнес" на „Еврофутбол" влиза в университетите
Секция: БЪЛГАРИЯ
07 Декември 2011 14:30
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Конкурсът „Идея за бизнес" на  „Еврофутбол" влиза в университетите

София /КРОСС/ Конкурсът „Идея за бизнес", който българския букмейкър „Еврофутбол" обяви в средата на ноември, навлиза в няколко родни университета. Целта е да се отправи предизвикателство към младите и образовани хора да планират и развият свой собствен бизнес. В някои висши учебни заведения студентите ще могат да разработят свой проект за привличане и задържане на клиенти в букмейкърски пункт, както и да направят свой бизнес план. „Еврофутбол" ще участва в оценяването на разработките, като не е изключено авторите на добри идеи да бъдат поканени да сътрудничат на букмейкърската къща в развитието на нейната маркетингова дейност. 

За популяризирането на конкурса сред младите хора се водят преговори с най-големите висши учебни заведения у нас, както и с различни търговски сдружения, студентски съвети и младежки организации.
Конкурсът „Идея за бизнес" на „Еврофутбол" ще финансира един кандидат с проект за нов букмейкърски пункт с 20 000 лева. В конкурса може да участва всеки желаещ - физическо лице и фирма. Той ще продължи до 31.01.2012 г. За целта е необходимо да се кандидатства за откриване на пункт в „Еврофутбол", след което да се подаде молба за финансирането.
Основното предизвикателство пред кандидатите е разработването на конкретни идеи за работа с клиенти. „Еврофутбол" се интересува как те смятат да привлекат и/или да задържат играчи в пункта. Очакват се детайлни проекти за активни мероприятия - реклама на пункта, игри, томболи, промоции и други, лични контакти, дългосрочни стратегии, и други подобни мерки.
Другата задача пред кандидатите е да направят проекти как ще изглежда бъдещия букмейкърски пункт. Съществен момент в конкурса е пълната свобода по отношение предложенията за дизайн, т. е. те не е необходимо да са съобразени със сегашния вид на букмейкърските пунктове, дори напротив. Ще се търсят иновативни решения, като не е нужно да се прави голям дизайнерски проект - достатъчно е те да са скицирани. Решението, как да бъде представен дизайна, е оставено изцяло на преценката на кандидатите.
Третото изискване е да се представи финансова прогноза за период от 3 до 5 години.

Като частна организация „Еврофутбол" ще избере тази идея, която има най-голям бизнес потенциал според вижданията на компанията. Ще спечели най-добрия проект, който по най-убедителен начин покаже визията си за развитие на нов букмейкърски пункт. Решението за победителя ще стане ясно в средата на февруари 2012 г.