София /КРОСС/ Конкурсът „Идея за бизнес", който българския букмейкър „Еврофутбол" обяви в средата на ноември, навлиза в няколко родни университета. Целта е да се отправи предизвикателство към младите и образовани хора да планират и развият свой собствен бизнес. В някои висши учебни заведения студентите ще могат да разработят свой проект за привличане и задържане на клиенти в букмейкърски пункт, както и да направят свой бизнес план. „Еврофутбол" ще участва в оценяването на разработките, като не е изключено авторите на добри идеи да бъдат поканени да сътрудничат на букмейкърската къща в развитието на нейната маркетингова дейност.
За популяризирането на конкурса сред младите хора се водят преговори с най-големите висши учебни заведения у нас, както и с различни търговски сдружения, студентски съвети и младежки организации.
Конкурсът „Идея за бизнес" на „Еврофутбол" ще финансира един кандидат с проект за нов букмейкърски пункт с 20 000 лева. В конкурса може да участва всеки желаещ - физическо лице и фирма. Той ще продължи до 31.01.2012 г. За целта е необходимо да се кандидатства за откриване на пункт в „Еврофутбол", след което да се подаде молба за финансирането.
Основното предизвикателство пред кандидатите е разработването на конкретни идеи за работа с клиенти. „Еврофутбол" се интересува как те смятат да привлекат и/или да задържат играчи в пункта. Очакват се детайлни проекти за активни мероприятия - реклама на пункта, игри, томболи, промоции и други, лични контакти, дългосрочни стратегии, и други подобни мерки.
Другата задача пред кандидатите е да направят проекти как ще изглежда бъдещия букмейкърски пункт. Съществен момент в конкурса е пълната свобода по отношение предложенията за дизайн, т. е. те не е необходимо да са съобразени със сегашния вид на букмейкърските пунктове, дори напротив. Ще се търсят иновативни решения, като не е нужно да се прави голям дизайнерски проект - достатъчно е те да са скицирани. Решението, как да бъде представен дизайна, е оставено изцяло на преценката на кандидатите.
Третото изискване е да се представи финансова прогноза за период от 3 до 5 години.
Като частна организация „Еврофутбол" ще избере тази идея, която има най-голям бизнес потенциал според вижданията на компанията. Ще спечели най-добрия проект, който по най-убедителен начин покаже визията си за развитие на нов букмейкърски пункт. Решението за победителя ще стане ясно в средата на февруари 2012 г.