София /КРОСС/ Клиентите на „Български пощи” ЕАД вече ще могат да се абонират онлайн за печатни периодични издания чрез новия сайт на дружеството. В сравнение с класическия начин за закупуване на абонамент – на място, на пощенското гише, онлайн вариантът позволява удължаване на срока за абонамент до 22-ро число на месеца, за разлика от стандартния за пощенските станции – 15-то число на месеца.
Стъпките, които гражданите е необходимо да предприемат, са максимално опростени и понятни. Целият процес, включително и плащането, приключва за няколко минути, спестявайки на клиентите ни от ценното им време. Потвърждението за заявения абонамент се получава на електронната им поща, а заплащането му е предвидено да бъде или онлайн чрез електронна карта (дебитна или кредитна), или чрез банков превод. За бизнес-клиентите е предвидена възможността да заявят получаването на фактура и да въведат необходимите за нея данни на фирмата си. Абонаментът е първата от дейностите на „Български пощи” ЕАД, която получава реално интернет присъствие.