През настоящата година Марина Илиева е закупила общо шест абонаментни карти по редовна тарифа за пътуване по маршрут Пловдив-София
София /КРОСС/ „Холдинг Български държавни железници" ЕАД връчи за седма поредна година приза „Почетен клиент на БДЖ". Според регламента, почетен клиент на „Холдинг Български държавни железници" ЕАД става пътникът, събрал най-голям брой бонусни точки през годината. Наградата, която традиционно се връчва на носителя на приза, е карта за безплатно пътуване за една година по цялата железопътна мрежа в страната.
Кампанията по номиниране на „Почетен клиент на БДЖ" за 2011 г. стартира на 10-и януари и приключи на 9-и декември. В кампанията взеха участие 40 клиенти на БДЖ. Най-много бонусни точки (50 т.) събра г-жа Марина Велкова Илиева от гр. Пловдив. През настоящата година Марина Илиева е закупила общо шест абонаментни карти по редовна тарифа за пътуване по маршрут Пловдив - София (с дължина 156 км). Съветът на директорите на „Холдинг БДЖ" ЕАД удостои г-жа Илиева с приза „Почетен клиент на БДЖ" за 2011 г. Марина Илиева се награждава с карта за безплатно пътуване през цялата 2012 г. в първа класа на всички влакове, пътуващи в страната.
На второ място се нареди г-н Петър Вутов от с. Игнатица, община Мездра, който участва в бонусната програма за четвърта поредна година. През 2011 г. г-н Вутов е закупил четири тримесечни абонаментни карти по редовна тарифа за пътуване по маршрут София - Зверино (70 км). Петър Вутов беше награден с карта за безплатно пътуване за срок от шест месеца в първа класа на всички влакове, пътуващи в страната.
На трето място се класира г-жа Здравка Николова от с. Лакатник, която беше наградена с тримесечна карта за безплатно пътуване в цялата страна.
Още шест клиенти на „Холдинг Български държавни железници" ЕАД ще бъдат наградени с по един двупосочен билет за безплатно пътуване в страната по избран от тях маршрут.