Google инвестират в нов музикален лейбъл
Секция: Технологии
27 Октомври 2013 10:50
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Google инвестират в нов музикален лейбъл

/КРОСС/ Google от доста време притежават една от най-популярните музикални услуги на света (ако не и най-популярната). Говорим, разбира се, за YouTube. Този факт обаче далеч не спира компанията от това да продължава да развива музикалния си бизнес. Наскоро от интернет гиганта инвестираха скромна за техните възможности сума в нов музикален лейбъл, който ще бъде ръководен от един от най-опитните продуценти в музикалната индустрия - Лиор Коен.
Казваме "скромна", защото, действително, $5 милиона са нищо за Google. За сравнение, само през изминалите девет месеца от 2013 година компанията вече даде $1 милиард за придобиването на Waze и още около $370 милиона за покупката на около двайсет други фирми. Средно, това е по около $18 милиона на сделка - доста повече от 5-те милиона, които ще бъдат инвестирани във въпросния лейбъл.
Междувременно, все още нямаме официално потвърждение от Google за финансовото им участие във формирането на лейбъла. Очаква се компанията да направи изявление по темата идната седмица.
Що се отнася до създателя на този лейбъл (чието име все още е неизвестно) Лиор Коен, допреди година той бе ръководител на отдела по музикални записи в Warner Music Group. Преди това той бе известен най-вече със създаването на Def Jam - един от най-популярните превърнал се вече в легенда хип-хоп лейбъли, съобщава kaldata.com.