Омбудсманът на ЧЕЗ се срещна с представители на Сдружението на местните обществени посредници
Секция: БЪЛГАРИЯ
03 Ноември 2013 10:35
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Омбудсманът на ЧЕЗ се срещна с представители на Сдружението на местните обществени посредници

/КРОСС/ Енергийният омбудсман на ЧЕЗ Радослав Димитров разговаря с представители на Националното сдружение на местните обществени посредници в Република България (НСМОПРБ). На срещата присъстваха старозагорският омбудсман Павлина Делчева, която от юни 2013 г. е председател на сдружението, както и почетният председател на НСМОПРБ Иван Димитров. Вече осма година той е обществен посредник на община Пазарджик. По време на срещата омбудсманите обсъдиха добри практики и обмениха опит при разглеждането на различни казуси. Представителите на НСМОПРБ предложиха членство на господин Димитров в тяхната организация.
„Седеммесечната ми практиката ми като омбудсман недвусмислено показа, че прекият диалог с клиентите и обсъждането на всеки отделен казус носят най-голяма полза не само за клиентите, но и за ЧЕЗ. През пролетта проведох кампания от срещи по места с клиенти на компанита. Възнамерявам да подновя инициативата и да продължа откритите разговори с хората и в други градове", каза Радослав Димитров, енергиен омбудсман на ЧЕЗ.
„Основната ми цел като председател на Националното сдружение на местните обществени посредници е да популяризирам нашата професия и да работя за разширяването на мрежата от обществени посредници. Приветствам инициативата на ЧЕЗ, която е първата компания, създала подобна институция. Мисля, че и други компании могат да последват примера на ЧЕЗ, от което най-много ще спечелят техните клиенти", каза Павлина Делчева, председател на НСМОПРБ.
Радослав Димитров е първият енергиен омбудсман в България. Основната му функция е да разрешава спорове и да преразглежда решения, взети по клиентски въпроси от някоя от компаниите на ЧЕЗ - „ЧЕЗ Електро България" АД и „ЧЕЗ Разпределение България" АД. От създаването на новата институция на 11 март 2013 г. до края на октомври, омбудсманът е получил близо 800 сигнала.
Сигнали и предложения към омбудсмана на ЧЕЗ могат да бъдат подавани на телефон 02/895 8450, по факс 02/895 9770, на електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или с писмо на адрес гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" № 140. Статистиката показва, че по-голямата част от сигналите - 64%, са изпратени по електронната поща. Близо 17% от подадените сигнали са с писмо по пощата, а 15% - в Центровете за обслужване. Клиентите на ЧЕЗ, които са подали сигнали, получават в 30-дневен срок информация за резултатите от разглеждането на техния случай.