Стартират две кампании в Афилиейт мрежата на Форествю България
Секция: БЪЛГАРИЯ
25 Ноември 2013 12:07
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Стартират две кампании в Афилиейт мрежата на Форествю България

/КРОСС/ ForestView винаги поставя клиентите и партньорите си на първо място и целта е да се допринесе за успеха на всеки бизнес и афилиейт. Това е ключово действие във всяко едно решение и опитът показва, че това е правилната стратегия.
За изграждането на афилиейт мрежа се използва формулата качествени кампании + добри партньори = стойност. Спазвайки тази формула, ForestView представя две кампании, които са активни от днес мрежата им: Кампанията на ядки Гривас и кампанията на УниКредит Булбанк.

Описание на кампаниите:
Ядки Гривас
Включи се в играта на ядки Гривас "Разбери какво похапваш". Отговори правилно на въпросите и участвай в седмичната томбола за 5 Superior изненади! Покани трима приятели на страницата на ядки Гривас и участвай за още по-големи награди! Харесайте новата им страница във FB, за да станете част от тяхното семейство!
Комисионна: 0.30 лева на FB Like

УниКредит Булбанк
УниКредит Булбанк е най-голямата българска банка с активи над 12 млрд. лева към края на декември 2012 г. Банката обслужва над един милион граждани и домакинства, частни клиенти, малки и средни предприятия, големи местни и международни компании и др. В услуга на сегашните и бъдещите клиенти, УниКредит създаде един нов продукт. Възползвайте се от опцията 'СУПРБРЗ ПТРБИТЛ СКИКРДТ' и вземете своя кредит сега!
Комисионна: 0.70 лева за направена регистрация

Двете кампании са активни от днес в нашата афилиейт платформа!
Регистрирайте се още сега и се възползвайте от нашите кампании, за да започнете да печелите!