Lamborghini стартира онлайн кампания за Cabrera
Секция: Автомобили
27 Ноември 2013 11:27
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
 Lamborghini стартира онлайн кампания за Cabrera

/КРОСС/ Едва приключила с производството на Gallardo, италианската компания Lamborghini пусна рекламна акция в социалната мрежа Facebook, насочена към наследника на модела. Все още неофициално наричаният Cabrera автомобил събира фенове във FB чрез нов отделен микросайт. На него фирмата подканя феновете си да харесват и споделят с приятелите си сайта, за да чудят 5-секунден откъс от работата на мотора на колата. Първоначално платформата остана неразбрана и десетки потребители коментираха негативно идеята, но след това Lamborghini разясни, че след харесването и споделято страницата трябва да бъде презаредена за краен резултат.

Според различни информации, Cabrera ще дебютира следващата година или на Автосалон Женева 2014 през месец март, или на изложението в Париж през есента. Конструкцията на спортния модел, който ще дели визуални белези с флагмана за производителя Aventador, ще послужи за основа на следващото поколение Audi R8. Новият италиански двуместен автомобил е получил корпус от карбон и алуминий. Според изчисленията, теглото на бъдещата супер кола ще съставлява по-малко от 1500 кг. Приемникът на Lamborghini Gallardо, който носи кодовото име LP724, е с габарити: 4500 мм дължина, 1900 мм широчина и 1165 мм височина. Силовата установка ще включва обновена версия на 5.2-литровия бензинов V10 двигател с близо 600 к.с. и 542 Нм въртящ момент, пише autoclub.bg.