/КРОСС/ Според скорошно проучване на MMD, правилният избор на IT оборудване е важен за здравето и благосъстоянието на офис служителите. С пускането на новия 24-инчов Philips Ergo дисплей MMD помага на потребителите да бъдат здрави на своето бюро.
80 процента от работещите с информация изпитват болка и умора след продължителен ден на бюрото, сочи неотдавнашно проучване. Така става ясно, че здравето и благоразположението на потребителите са предизвикателства, които производителите трябва да вземат насериозно. Потвърждавайки посвещението си на това да поддържа здравето на служителите, работещи на бюра, MMD, водещата технологична компания и лицензен партньор за мониторите Philips, обяви пускането на нов 24-инчов ErgoSensor дисплей, който допълва линията от офис монитори, предназначени да подобрят добрата кондиция на работното място.
Над 80 процента от потребителите на бюро страдат от свързана с работата болка
За да научи повече за текущото състояние на ергономичността в офиса и свързаните с нея предизвикателства, по-рано през тази година MMD проведе проучване на ергономията на работните места. Резултатите от изследването, проведено в Германия, Швеция и Дания, всъщност са обезпокоителни: над 80 процента от потребителите са изпитвали болка и умора след деня, прекаран пред компютъра - а само половината от работещите в частния сектор в Германия разполагат с дисплей, който може да се регулира по височина. Обратната връзка от потребителите на другите пазари показва, че случаите не са ограничени само до Германия.
Повече здраве и благоразположение с дисплеите ErgoSensor
Тъй като могат напълно да се настройват по височина, дисплеите Philips ErgoSensor се насочват към ядрото на тези проблеми. Подобно на другите модели в серията, новият 24-инчов ErgoSensor от линията P притежава стойка, която може да се регулира по височина, да се върти и накланя, което позволява на потребителите да настройват височината и ъгъла на дисплея, за да постигнат прецизно позициониране, което намалява вероятността от поява на умора в очите и болки във врата. Технологията AMVA LED на дисплея осигурява широки зрителни ъгли, супер висок контраст и живи изображения.
Това, което прави технологията ErgoSensor наистина специална, е начинът по който тя взаимодейства с потребителите. Мониторът може да засече позицията на лицето и ъгъла на главата на потребителя, да измери разстоянието между очите му и монитора и да предложи как потребителя да промени стойката си или разстоянието до дисплея. Мониторът проследява и времето, което е прекарано пред екрана и напомня на хората кога е време за почивка.
„Новият 24-инчов ErgoSensor дисплей затвърждава намерението на MMD да повишава ергономията на работното място," обясни Томас Шаде, вицепрезидент в MMD. „Както показа изследването ни, има много място за подобрение по отношение на оборудването в офисите, свързано с поддържането на здравето и кондицията на служителите и това е нещо, към което се отнасяме много сериозно. По-добрата ергономия в офиса се изплаща под формата на повишена продуктивност: в модерната работна среда няма място за свързани с работата травми и влошена ефективност. Една навременна инвестиция в подходящо оборудване бързо се отразява на цялостните резултати.", допълни той.
24-инчовият LCD монитор Philips 241P4QRYES с ErgoSensor от серията Brilliance е наличен на препоръчителна крана цена от 699 лв.
Технически спецификации
Philips 241P4QRYES 24-inch Brilliance LCD монитор с ErgoSensor
LCD панел тип, размер 24" (61.4 cm) AMVA LCD
Технология на подсветката W-LED
Оптимална резолюция 1920 x 1080 @ 60 Hz
Зрителни ъгли 178º (H) / 178º (V), @ C/R > 10
Яркост 250 cd/m²
SmartContrast съотношение 20.000.000:1
Разстояние между пикселите 0.276 x 0.276 мм
Изобразявани цветове 16.7 милиона
Smart Response време 4 ms (сиво към сиво)
Свързаност Display Port, DVI-D (цифров, HDCP), VGA (аналогов)
USB 2.0 x 4
Sync Input: Separate Sync, Sync on Green
Audio (In/Out): PC audio-in, Headphone out
Стойка Настройка по височина: 130 мм
Обръщане: 90 градуса, по часовника, auto pivot
Завъртане: -65/65 градуса
Накланяне: -5/20 градуса
Сертификати и одобрения EnergyStar 6.0, ErgoSensor, EPEAT Gold*, TCO edge, RoHS, Lead free, Mercury free
MMD е компания, притежавана изцяло от TPV, основана през 2009 г. в резултат на споразумение за лицензиране на марката с Philips. MMD ексклузивно маркетира и продава LCD дисплеи с логото на Philips в целия свят. Чрез комбиниране на ценностите на марката Philips с производствения опит на TPV, MMD прилага бърз и фокусиран подход за лансиране на иновативни продукти на пазара. MMD обслужва пазарите в Западна Европа, Средния Изток и Африка чрез централата си в Амстердам. Източноевропейският пазар и страните от ОНД се обслужват от локален офис в Прага. MMD работи с всички големи IT дистрибутори и риселъри посредством мрежата си от локални търговски екипи. Центърът за дизайн и разработки на компанията се намира в Тайван.