Енергийнят омбудсман на ЧЕЗ организира Ден на отворените врати
Секция: БЪЛГАРИЯ
09 Декември 2013 11:43
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Енергийнят омбудсман на ЧЕЗ организира Ден на отворените врати

/КРОСС/ Първият енергиен омбудсман на ЧЕЗ в България Радослав Димитров организира ден на отворените врати в София на 11 декември, сряда. Инициативата ще се проведе от 13 до 17 часа в центъра за обслужване на клиенти на пл. „Позитано" 2. Желаещите да се срещнат лично с омбудсмана трябва да се запишат в предварителен списък, който ще бъде на разположение в клиентския център от вторник сутринта.

„Деветте месеца, откакто изпълнявам отговорната функция да посреднича между клиентите и компаниите от групата на ЧЕЗ в България, показаха, че личните срещи и прекият диалог с потребителите носят най-голяма полза за бързото разглеждане на всеки казус. Целта ми е да бъда максимално полезен и затова ще продължа кампанията си дни на отворените врати в Западна България", каза Радослав Димитров, енергиен омбудсман на ЧЕЗ в България.

Радослав Димитров е първият енергиен омбудсман в България. Основната му функция е да преразглежда решения, взети по клиентски въпроси от някоя от компаниите на ЧЕЗ в България - „ЧЕЗ Електро България" АД и „ЧЕЗ Разпределение България" АД. От създаването на институцията на 11 март 2013 г. омбудсманът организира дни на отворените врати в 7 града на Западна България.

Омбудсманът се занимава с казуси, които вече са преминали през първоначално разглеждане съгласно стандартните правила на ЧЕЗ. В противен случай той ги предава на дружеството, в чиято компетенция спадат, и информира жалбоподателя. Когато спорът между клиента и дружеството на ЧЕЗ се решава по съдебен ред или с него се занимава Държавната комисия за енергийно и водно регулиране или националния омбудсман, омбудсманът на ЧЕЗ не се намесва. Становището му е финално и не подлежи на обжалване в рамките на компаниите от групата на ЧЕЗ в България.

Клиентите на ЧЕЗ могат да подават своите сигнали и да отправят препоръки за подобряване на обслужването и работата на омбудсмана на тел. 02 895 8450, факс 02 895 9770, на електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или чрез писмо на адрес гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" № 140.