EVN България открива първия офис за клиентско обслужване в търговски център
Секция: ИКОНОМИКА
14 Декември 2013 12:55
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
EVN България открива първия офис за клиентско обслужване в търговски център

/КРОСС/ Церемонията по откриването на първия офис за клиентско обслужване на EVN България и на енергийна компания въобще в търговски център.  ще се проведе на 16 декември (понеделник), в Мол Пловдив (ул. „Перущица" 8, гр. Пловдив), ет.1, от 10.30 ч. На церемонията ще присъстват Йорг Золфелнер, председател на управителния съвет на EVN България, кметът на район Западен в община Пловдив Димитър Колев,  Наташа Ценева, заместник обществен посредник на Пловдив, Иван Бъчваров, главен секретар на Комисията за защита на потребителите, представители централна община, на потребителски организации и др. Новият EVN Офис е предназначен за обслужване на всички клиенти от Пловдив, без значение на тяхното местоживеене. Той предлага всички удобства на модерното обслужване: популярна и леснодостъпна локация, неограничен брой паркоместа, модерна и приветлива среда, възможност за комбиниране с други посещения в търговския център, удобно работно време седем дни в седмицата.  Както и досега, новият EVN Офис ще предлага пълен набор от продукти, услуги и консултации, свързани с доставките на електро- и топлоенергия в Пловдив.