Discovery с нов канал за любителите на мистерии
Секция: Шоубизнес
18 Декември 2013 13:56
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Discovery с нов канал за любителите на мистерии

/КРОСС/ На 12 декември Discovery Networks Централна и Източна Европа, Близкия Изток и Африка (CEEMEA) обяви старта на изцяло нов канал - ID Xtra - висококачествен женски канал за вълнуващи мистерии, който ще бъде достъпен за зрителите от второто тримесечие на 2014 г. в SD и HD формат. Каналът ще представи уникални истории и завладяващи мистерии от реалния живот в един модерен и стилен формат. Предаванията поставят фокус върху обикновени хора и техните драматични истории.

„Увеличават се търсенето и възможностите за програми, представящи истински мистерии и загадки, с които ние имаме голям опит и възможност да създаваме. Точно затова амбицията ни е да разпространим IDx в 105 държави в CEEMEA през 2014 г., като много от големите кабелни оператори вече го планират в телевизионните си пакети. Драматичните истории, които поставяме на преден план, ще държат зрителите в напрежение от начало до край и ще ги карат да гледат ID Xtra със затаен дъх, повече от всеки един друг канал. Те ще могат да получат уникален достъп отблизо, влизайки в най-голям детайл на неразкрити, напрегнати и вълнуващи мистерии от реалния живот.", сподели Пол Уелинг (Paul Welling), програмен директор на Discovery Networks CEEMEA.

Желанията и потребностите на телевизионните зрители непрестанно се менят, а от Discovery знаят, че има публика за ID Xtra. Навсякъде по света, където има подобни канали, включително в Холандия и Великобритания, ID убедително ги измества що се отнася до средна продължителност на гледаемостта (AVT). 

Решението ID Xtra да бъде широко разпространен се основава на глобалния успех на Discovery в жанра. Вълнуващите мистерии се оказват любими на любопитния зрител. След старта на новата концепция на ID в САЩ през 2012 г., каналът се е изкачил от 50 до 7 място в класацията за женски канали с аудитория на възраст между 25 и 54 години. Каналът е на първо място и по най-висока средна продължителност на гледаемост сред всички телевизии в страната.

След старта си в Полша през септември миналата година, делът на ID се е увеличил с 338% и с това се изкачва на първо място в жанра „Вълнуващи мистерии" и става вторият най-бързо развиващ се канал с женска аудитория на възраст между 16 и 49 години в Полша. Гледаемостта се увеличава през последните шест поредни тримесечия и достига средна продължителност от 51 мин. - един от най-добрите резултати сред всички канали.

Жанрът е един от най-бързо развиващите се в платената телевизия, а Discovery са водещи в категорията. Новите предавания, които зрителите очакват с нетърпение по ID Xtra включват ефектно озаглавените Poisoned Passions, Beauty Queen Murders, Secret Lives of Stepford Wives, A Crime To Remember и Redrum, в което историята се развива отзад напред - от убийството към мотива.

Тази година Discovery Communications ще инвестира над 1,5 млрд. долара в съдържание, с което да задоволи потребностите на своите зрители. Тази тенденция ще продължи и със старта на новия канал ID Xtra, който е със завладяващ микс от съдържание. Успехът на Discovery в специализираните женски канали е ненадминат в индустрията - след международния си дебют през 2011 г., TLC се превърна в най-бързоразвиващия се  и най-излъчван развлекателен канал за жени в целия свят, което вдига летвата много високо за ID Xtra.

Дискавъри Нетуъркс Централна и Източна Европа, Близък Изток и Африка (CEEMEA) е част от документалната медийна компания номер 1 в света Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK). Дискавъри Нетуъркс CEEMEA дава възможност на хората да изследват света и да задоволят любопитството си чрез 9 канала, като ключовите от тях са Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science и Discovery HD Showcase, успоредно с това медийната компания предлага водещи потребителски и образователни продукти и услуги. Ние излъчваме в 99 страни на три континента, а програмите са преведени на 18 езика