Mercedes-Benz С-Class ще дебютира през януари
Секция: Автомобили
29 Декември 2013 12:34
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Mercedes-Benz С-Class ще дебютира през януари

/КРОСС/ Mercedes-Benz официално представи седана си С-Class ново поколение със снимки и малко информация, а публичният дебют на модела ще е през януари на автосалона в Детройт. В Европа новото поколение на Mercedes-Benz C-Class ще тръгва с цена за базовия модел - C 180 от 33 558 евро. Най-скъпият вариант към датата на дебюта ще е C 220 BlueTEC, който ще тръгва от цена 38 675 евро, пише auto-press.

Машината е развита върху модулната платформа със задно задвижване MRA, като дължината й е увеличена спрямо тази на предшественика с 95 милиметра до общо 4686 мм, ширината е в повече с 40 мм - до 1810, а междуосието е с 80 мм по-дъблго - вече е 2840 милиметра. Нараснал е и обемът на багажника - от 475 на 481 литра. Благодарение на якото използване на алуминий, осигуряващ почти наполовина материала за купето, теглото е спаднало със 100 кг до 1,3 тона.

На пазара в Европа първо ще тръгнат три варианта на машината - C220 BlueTEC с 2,2 л дизел 170 к.с., C180 със 156 к.с., 1,6-литров бензинов мотор и C200, снабден с бензинов агрегат два литра и мощност 184 к.с. В щатите първо ще стартират вариантите с пълно задвижване - C300 4Matic и C400 4Matic, задвижвани от двулитрова турбочетворка с мощност 235 к.с. или трилитров, V6 с мощност 329 к.с. Трансмисията, независимо от мотора, е седемстепенна, автоматична.

След известно време двигателната гама за Европа ще се разшири с 1,6 и 2,2-литрови дизели, както и с пет бензинови, четирицилиндрови мотора с мощности от 156 до 238 к.с., както и шестцилиндров мотор с мощност 333 к.с., а накрая ще видим и хибриден вариант на базата на най-големия дизел.

Новото поколение С-Class има и ново предно окачване, като платена опция е снижена с 15 милиметра спортна настройка с по-твърди амортисьори и пружини. Амортсьорите са с електронно управление и пет режима на работа - Comfort, Eco, Sport, Sport Plus и Individual, както и с възможност за самостоятелен реглаж на пътния просвет в зависимост от пътните условия.

В оборудването на модела влиза прожекционен дисплей на предното стъкло, система за кръгов видео-обзор, автоматичен климатик с функция за самостоятелно настройване на работата в съответствие с данните на GPS-а, ароматизатор и йонизатор на въздуха в салона, адаптивен круз-контрол като при S-Class-а, тъчпад мултимедиен комплекс с възможност за разпознаване наръкописно писане, аудиосистема Burmester, автоматично паркиране, система за следене на „мъртвите" зони, движението в лента и за разпознаване на умора у водача.