Енергийният омбудсман на ЧЕЗ се срещна с клиенти в Перник
Секция: БЪЛГАРИЯ
09 Януари 2014 11:05
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Енергийният омбудсман на ЧЕЗ се срещна с клиенти в Перник

/КРОСС/ Енергийният омбудсман на ЧЕЗ Радослав Димитров се срещна на 8 януари, сряда, с клиенти на компанията в Перник. В центъра за обслужване на клиенти в града потребителите имаха възможност да представят своите сигнали, предложения и препоръки за подобряване на качеството на обслужването. След срещата си с жителите на Перник Радослав Димитров разговаря със зам.-кмета на града Владимир Босев.

„Посещението ми в Перник е част от инициативата Дни на отворените врати, която започнах при встъпването си в длъжност. Практиката ми досега показва, че срещите с клиенти очи в очи са изключително полезни не само за мен като посредник между компанията и нейните клиенти, но и за работата на самото дружество ЧЕЗ. Личният контакт, конкретните истории и препоръки са ценен ориентир за това какво и как може да се промени и надгради", каза Радослав Димитров.

Първата в България институция енергиен омбудсман бе създадена на 11 март 2013 г. като част от политиката на ЧЕЗ за улесняване на комуникацията с клиентите и подобряване на обслужването. От встъпването си в длъжност енергийният омбудсман проведе девет срещи с клиенти на ЧЕЗ в рамките на кампанията Дните на отворени врати.

В компетенцията на енергийния омбудсман на ЧЕЗ е да преразглежда решения, взети от „ЧЕЗ Електро България" АД и „ЧЕЗ Разпределение България" АД. Той проверява и се произнася по всеки сигнал, независимо от предходните заключения на компаниите по него. Становището му е финално и не подлежи на обжалване в рамките на дружествата от групата на ЧЕЗ в България.