„Моята борба" продължава да е много четена, но не и купувана
Секция: КУЛТУРА
09 Януари 2014 14:17
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
„Моята борба" продължава да е много четена, но не и купувана

/КРОСС/ Фашисткият манифест на Адолф Хитлер „Моята борба" поддържа тенденция на непрекъснати продажби.

Макар и да не се радва на кой знае какви добри продажби в книжарниците, заглавието редовно е в челото на бестселър класации онлайн. Електронните версии на книгата се поръчват много, твърди „Индипендънт".

Според британския журналист и писател Крис Фараоне „Моята творба" следва тенденцията на „Петдесет нюанса сиво" и други еротични и романтични творби. Той казва, че хората не искат да си купуват „Моята борба" в книжарниците, да я слагат в библиотеката си и още по-малко да я четат в метрото пред погледа на всички и затова предпочитат да я прелистят онлайн и след това да я изстрият.