/КРОСС/„Южен поток транспорт" откри във Варна информационен център, който ще консултира два пъти в седмицата между 11.00 и 18.00 часа заинтересовани граждани по темата. Приемните дни ще са вторник и сряда.
Основната идея на изпълнителя на проекта е чрез варненския офис да се подобри връзката и общуването с хората. Всеки желаещ ще може да задава въпроси на представители на фирмата на място. Така проблемите, които вълнуват обществото, ще попадат по-бързо в полезрението на специалистите. След разглеждане и анализ на питанията ще бъде даван отговор на заинтересованите. Това обясни директорът на „Южен поток транспорт" Олег Акютин, цитиран от Moreto.net.
По думите му притесненията на хората са взимани под внимание и до този момент. Акютин даде за пример като резултат промяната в метода на изпълнение на сухоземната част от проекта. От „Южен поток транспорт" са убедени, че информационният център ще бъде от полза и за двете страни и ще осигури по-голяма прозрачност на дейността.