/КРОСС/ Специализираната маркетинг компания AMS предлага нова комбинация от маркетинг проучвания и бизнес консултации съобразена с нуждите и бюджетите на съвременния бизнес в България. AMS (Arva Marketing Solutions - www.ams-bg.eu) оперира от скоро на българския пазар в сектор, кoйто познатите лидери като TNS, ACNielsen и GFK развиват у нас вече повече от 20 години. Секторът е маркетинг проучвания и анализи на клиента и крайния потребител с цел установяване на потребителските нагласи и навици, проучвания намиращи широко приложение в бързо-оборотните стоки или така наречения FMCG сектор у нас. В него влизат както всички видове храни и алкохол, също така битова химия и практически всичко което е обект на потребителското търсене и потребление, в това число и модата, попадаща в сектор Retail, техника и др.Новата пакетна услуга директорката на компанията Елица Стоименова коментира така: „Предизвикателният съвременен пазар принуди производителите и търговците да свият и оптимизират бюджетите, ето защо AMS мислейки преди всичко за реалностите на пазара, такъв какъвто е днес и за своите клиенти също оптимизира дейността си в посока сливане на дейности в общи пакети, така че да бъдат по-изгодни и полезни за клиентите ни на края на деня. AMS предлага не само първични маркетинг проучвания и репорти за потреблението и нагласите, а съвместно с резултатите от тях имплементира предложения, цялостни решения и бизнес концепции за развитие на продуктите, компаниите и услугите на нашите клиенти съобразно тренда на пазара. Вярваме, че това спестява много средства и време на клиента ни и е една изключително важна иновативна стъпка в маркетинг консултирането в БългарияПрактически подобен затворен цикъл от услуги от една компания на оптимизирана пазарна стойност досега не е предлаган у нас. До скоро клиентите трябваше да плащат веднъж на маркетинг агенция за проучвания на пазара и нагласите на потребителите, втори път на финансови маркетинг консултанти за ценообразуването, трети път на компании по комуникационен маркетинг, които пък само предлагаха концепцията, защото след това се намесваха медия агенциите, рекламните и криейтив агенции и др. Изглежда обаче, че това време отмина или поне доста голяма част от тези услуги вече могат да бъдат покрити от едно глобално и далеч по евтино решение добре дошло за производителите и търговците в бързо - оборотните стоки по време на криза.„Крайно време е пазарът на маркетинг проучванията, маркетинг и бизнес консултациите, комуникационния маркетинг, рекламата и медия планирането да се адаптира по-адекватно към клиента и да разбере, че свит бюджет означава свит бюджет и ако една компания си позволява да инвестира активно в маркетинг, въпреки спадащите обороти и намаляващата покупателна способност, то е защото иска резултати и ръст в продажбите, далеч не безкрайна поредица от безброй услуги в сектора на безбожно скъпи цени. Именно неразбирането на клиентските нужди според нас доведе до краха на много компании в сектора маркетинг, ПР, реклама и драстичния спад обема на поръчките в последните години. Защото ние маркетолозите повече от всеки друг следва да знаем, че за да бъдеш добър на пазара следва да предлагаш на клиента това от което има нужда. Ние в AMS работим за клиента днес през 2014 и сме гъвкави, за да успеем заедно с клиентите си да постигнем по-високи продажби и доходност за бизнеса им на един доста предизвикателен, конкурентен и свиващ се пазар в редица сектори у нас.„ - коментира директорката на AMS, Елица Стоименова.Компания предлага още проучвания като „Реакция на пазара на иновации" , „Качествени проучвания" (фокус групи, психологически нагласи на клиента, клиентско под съзнавано поведение и др.) , както проучвания и анализи в сектори FMCG - хранителен сектор и търговията, така и в сектора Бизнес имоти и инвестиции. Компанията има интересни цялостни решения като комбинация от пазарен анализ и комуникационен маркетинг, Финансово моделиране и ценообразуване на база проучвания за PPI (покупателна способност) и др.
Според екипът консултантите от AMS всички нови пакетни услуги са с фокус нуждите на клиента от цялостни и изгодни решения в маркетинга, които осезаемо да рефлектират върху продажбите, оборотите и финансовите резултати на края на деня.