Забраниха провокативна реклама със Скарлет Йохансон /видео/
Секция: Шоубизнес
29 Януари 2014 09:40
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Забраниха провокативна реклама със Скарлет Йохансон /видео/

/КРОСС/ ТВ каналът Fox,излъчващ финала на първенството по американски футбол, забрани реклама с участието на Скарлет Йохансон.

Продуктът, който тя промотира, е домашна система за безалкохолни напитки, която газира обикновена вода от чешмата и с добавяне на сироп по избор се получава разнообразна сода. Посланието на марката е, че така потребителите "спасяват света" - като спестяват милионите пластмасови бутилки и горивото за транспорта им, пише The Syndey Morning Herald. 

Рекламата атакува директно двата най-големи производителя на безалкохолни напитки - "Кока-Кола" и "Пепси". Последните думи на Скарлет Йохансон във видеото са "Съжалявам, "Кока-Кола" и "Пепси". В САЩ законът позволява да се споменават конкурентни марки в рекламите, за разлика от Европа, и почти всички рекламодатели се възползват от тази възможност.

Според директора на рекламираната система за безалкохолни "Soda Stream" Даниел Бърнбаум, телевизията се е изплашила от "Кока-Кола" и "Пепси".

Полувремето на Супербоул е най-скъпото рекламно време и най-големите марки се надпреварват да създават истински рекламни шедьоври, които да се запечатат в съзнанието на зрителите.

video:http://www.youtube.com/watch?v=zxq4ziu-wrI