Енергийният омбудсман на ЧЕЗ се срещна с клиенти в Кюстендил
Секция: БЪЛГАРИЯ
05 Февруари 2014 16:46
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Енергийният омбудсман на ЧЕЗ се срещна с клиенти в Кюстендил

/КРОСС/ Първият енергиен омбудсман на ЧЕЗ в България - Радослав Димитров, се срещна с клиенти на компанията в Открита приемна на 03 февруари в Кюстендил. Приемната в Кюстендил е част кампанията на Енергийния омбудсман за срещи по места.

Омбудсманът разговаря с потребители на услугите на ЧЕЗ в региона и приемаше техни сигнали и предложения. Радослав Димитров се срещна и с кмета на Община Кюстендил Петър Паунов и неговата заместничка с ресор "Инвестиционна политика и регионално развитие" инж. Росица Плачкова.

„Благодарен съм на всички, които посетиха приемната в Кюстендил. Проведените досега срещи на територията на Западна България доказаха, че прекият контакт с клиентите е от изключително значение не само за разрешаване на поставяните от тях въпроси, но и за оптимизиране на дейността на дружествата на ЧЕЗ в България за подобряване на качеството на услугите, които предоставят. Провеждането на приемни с участието на представители на държавната и местна изпълнителни власти увеличава възможностите ни за сътрудничество", каза Радослав Димитров.

Радослав Димитров е първият Енергиен омбудсман в България. Длъжността бе създадена през март 2013 г. Основната му функция е да разрешава спорове и да преразглежда решения, взети по клиентски въпроси, от някоя от компаниите на ЧЕЗ - „ЧЕЗ Електро България" АД и „ЧЕЗ Разпределение България" АД. Омбудсманът проверява всеки сигнал, независимо от предходните заключения по него. Той запазва неутралитет, както спрямо клиентите, така и спрямо дружествата от групата ЧЕЗ. Становището му е финално и не подлежи на обжалване в рамките на компаниите от групата на ЧЕЗ в България.