The Los Angeles Times: Антирекламата за Сочи не се оправда
Секция: Русия
14 Февруари 2014 08:58
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
The Los Angeles Times: Антирекламата за Сочи не се оправда

Въпреки че преди откриването, тъй наречената „путинска Олимпиада" бе рисувана в мрачни и понякога откровено политизирани тонове, засега в Сочи нямаше много критични ситуации, признава наблюдателката от The Los Angeles Times Мери Макнамара, предава руското издание Inopressa.
В навечерието на Олимпиадата тонът на журналистите се приближаваше до истерия, пише в статията. Русия се позиционира като толкова огромна и непостижима, че „Ен Би Си" поръча на редактора на New Yorker Дейвид Ремник „да обясни загадката на руската история и да се постарае никой да не получи особено удоволствие". Ремник и Владимир Познер обсъдиха, какво иска да постигне Путин чрез Олимпиадата, „и стигнаха до заключението, сякаш разобличавайки заговор: Путин се опитва да докаже, че неговата страна е станала международен играч".
Струваше ни се, че „целият този странно обиден и покровителствен политически подтекст в крайна сметка ще помрачи мероприятието", отбелязва журналистката. Но щом започна Олимпиадата, всичко си застана на мястото: фигуристите са красиви, състезанията по спортни шейни изглеждат зашеметително, а коментаторите, според Мери Макнамара, говорят прекалено много. В заключение авторката изказва надежда, че драмите в Сочи ще бъдат само спортни.
http://www.inopressa.ru