TeleTech завърши сделката за покупката на Софика Груп
Секция: ИКОНОМИКА
04 Март 2014 10:42
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
 TeleTech завърши сделката за покупката на Софика Груп

/КРОСС/ TeleTech Holdings, Inc. (NASDAQ: TTEC), световен лидер в предоставянето на аналитично и технологично базирани клиентски решения обяви, че приключи сделката за покупката на най-голямата българска аутсорсинг компания - Софика Груп.
„Щастливи сме да прибавим изключителните услуги за управление на жизнения цикъл на клиентите, мултиканалните възможности и талантливия екип на Софика Груп към семейството на ТeleTech", каза Мартин ДеГето, главен оперативен директор на TeleTech. "Придобиването на българската компания разширява географското ни присъствие, езиковите способности и показва нашата ангажираност да обслужваме най-големите мултинационални клиенти в света. TeleTech вече има силно лидерство и сериозно присъствие чрез стабилна местна марка в Централна и Източна Европа."

Софика Груп е създадена през 2004 г. и е най-голямата българска компания в областта на предоствяне на услуги за управление на клиенти. В компанията работят 800 специалисти, които обслужват клиенти на повече от 15 езика. Софика Груп има офиси в София и Пловдив, България и в Скопие, Македония. Повече информация можете да намерите на: www.sofica-group.com

TeleTech e създадена през 1982 г. и е световен лидер в аналитично и технологично базирани клиентски решения, който поставя ангажимента към клиентите в основата на успеха на бизнеса. Компанията предлага интегрирана платформа, която съчетава анализи, стратегии, процеси, системи за интеграция, технологии и операции за улесняване на клиентското обслужване на над 1000 глобални компании и техните потребители. Този холистичен и мултиканален подход подобрява удовлетвореността на клиентите, увеличава тяхната лоялност и осигурява дългосрочна доходност и растеж. Над 41 000 служители предоставят услуги от стратегическо консултиране до оперативно изпълнение за клиентите на TeleTech от автомобилната индустрия, секторите на телекомуникации и медии, финансови услуги, публична администрация, здравепазване, транспорт и търговия на дребно. Чрез своята фондация, TeleTech използва лидерството си в иновациите, за да осигури на учениците в неравностойно положение по целия свят достъп до средствата и подкрепата, от която се нуждаят, за да постигат по-добри резултати в своето образование. Повече информация можете да намерите на: www.TeleTech.com