Статистики за Google+, Facebook, Twitter, Linkedin и Youtube 2013 – социалните медии през 2013
Секция: Технологии
07 Март 2014 11:49
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Статистики за Google+, Facebook, Twitter, Linkedin и Youtube 2013 – социалните медии през 2013

/КРОСС/ Индустрията социални медии не показва признаци на спад, което означава, че започва да става и в някои случаи вече е основен канал за повечето бизнеси. Възможността да достигнете до хиляди потребители с натискането на един бутон би трябвало да е достатъчна, за да ви убеди да започнете да общувате, но в случай, че имате нужда от още убеждаване, сме ви събрали 50 отварящи очите статистики за социалните медии през 2013 г., съобщава Seom.bg.

1. 43% от търговците в САЩ са намерили клиент чрез LinkedIn (източник: A Sales Guy Consulting)
2. Потребителите на Instagram ъплоудват по 40 млн. броя снимки на сайта ежедневно (източник: Nielsen)
3. Всяка минута се споделят по 700 YouTube видео линка в Twitter (източник: Relevancy Group)
4. 79% от логванията на онлайн търговците на дребно са чрез Facebook, сравнено с 12% за Google+ и 4% за Twitter (източник: Gigya)
5. Потребителите на Twitter изпращат по 400 млн. туита на ден (източник: Nielsen)
6. 70% от брандовете имат присъствие в Google+, с 4% повече от четвъртото тримесечие на 2012 г. (източник: Simply Measured)
7. 90% от специализираните търговци на дребно в САЩ ползват Pinterest, в сравнение с 81% през 2012 г. (източник: L2)
8. Видео клипове от YouTube с продължителност, равна на 500 години, ежедневно са гледани във Facebook (източник: Relevancy Group)
9. Facebook ще отчете 13% от световните приходи от мобилна реклама за 2013 г. (източник: L2)
10. Google+ има 359 милиона активни потребители месечно, което я прави втората по големина социална мрежа (източник: Growing Social Media)
11. Facebook има 665 милиона потребители дневно и 1,1 млрд. потребители месечно (източник: Growing Social Media)
12. 61% от потребителите на социални мрежи ползват предимно LinkedIn за професионални контакти (източник: Lab42)
13. 50% от технологичните компании са спечелили клиент чрез Twitter (източник: Hubspot)
14. Twitter е най-бързо нарастващата социална мрежа в света по брой активни потребители (източник: Growing Social Media)
15. 41% от онлайн B2C търговците ползват Google+ , в сравнение с 39% за B2B търговците (източник: Brafton)
16. 41% от брандовете публикуват една или повече снимки в техните Instagram профили, с 34% повече от последната четвърт на 2012 г. (източник: Simply Measured)
17. Twitter има 288 млн. активни потребители месечно, което означава, че 21% от световното население ползва Twitter ежемесечно. (източник: Growing Social Media)
18. YouTube има 6 милиарда часа гледане на видео всеки месец (източник: Growing Social Media)
19. 69% от брандовете имат присъствие в Pinterest, с 10% повече, отколкото през последната четвърт на 2012 г. (източник: Growing Social Media)
20. Потребителите на Facebook споделят 2,5 млрд. публикации в сайта ежедневно (източник: Nielsen)
21. Google+ отчита 33-процентно увеличение в броя на потребителите от юни 2012 г. до март 2013 г. (източник: Growing Social Media)
22. Всяка минута в YouTube се ъплоудва еквивалентът на 100 часа видео съдържание (източник: Kleiner Perkins Caufield & Byers)
23. 60% от потребителите на LinkedIn са кликвали на реклама в този сайт (източник: Lab42)
24. 59% от брандовете имат присъствие в Instagram, с 9% повече, отколкото през последната четвърт на 2012 г. (източник: Simply Measured)
25. 25% от потребителите, които се оплакват от продукт във Facebook или Twitter, очакват отговор в рамките на 1 час (източник: American Express OPEN Forum)
26. YouTube стига до повече възрастни в САЩ (18-34-годишните), отколкото която и да е кабелна мрежа (източник: Growing Social Media)
27. Делът на Facebook от хората, които се логват с тази мрежа, е паднал от 54% на 49% през последната четвърт на 2012 г., докато делът на Google е нараснал от 25% на 31% (източник: Janrain)
28. YouTube има 1 млрд. уникални посетители месечно (източник: Growing Social Media)
29. 83,8% от луксозните брандове имат присъствие в Pinterest (източник: L2)
30. Всяка секунда по двама нови потребителя се регистрират в LinkedIn (източник: Growing Social Media)
31. 99% от онлайн специализираните търговци на дребно в САЩ използват YouTube, в сравнение с 93% през 2012 г. (източник: L2)
32. 70% от B2C търговците са спечелили клиент чрез Facebook (източник: Hubspot)
33. 51% от онлайн B2C търговците използват LinkedIn, в сравнение с 83% за B2B (източник: Brafton)
34. 69% от онлайн B2C търговците ползват Twitter, в сравнение с 80% за B2B (източник: Brafton)
35. 12% от общия брой логвания на търговци на дребно в социални медии са с Google+ (източник: Gigya)
36. 64% от потребителите на LinkedIn са извън САЩ (източник: Growing Social Media)
37. 25% от жените в САЩ , които са онлайн, ползват Pinterest, в сравнение с 5% от мъжете (източник: Pew Research Center)
38. 17% от тийнейджърите казват, че Instagram е най-важната социална мрежа, сравнено с 12% през 2012 г. (източник: Piper Jaffray)
39. Twitter отчита растеж от 44% за периода юни 2012 г.-март 2013 г. (източник: Growing Social Media)
40. Най-бързо нарастващата демографска група в Twitter е на 55-64-годишните (източник: Growing Social Media)
41. Има 751 милиона потребители месечно, които ползват мобилните продукти на Facebook (източник: Facebook)
42. Има повече от 2,1 милиона групи в LinkedIn (източник: LinkedIn)
43. Pinterest има около 50 млн. потребители (източник: Reuters)
44. 27% от времето, прекарано онлайн, е в социални мрежи (Experian)
45. 189 милиона от потребителите във Facebook са само мобилни потребители (източник: jeffbullas.com)
46. 93% от маркетинговите специалисти ползват социални медии за бизнес (източник: Social Media Video 2013)
47. Само 9% от маркетинговите компании в САЩ наемат блогър на пълно работно време (източник: factbrowser.com)
48. 25% от потребителите във Facebook не си правят труда да се занимават с настройките за сигурност (източник: velocitydigital.co.uk)
49. Употребата на мобилни устройства генерира 30% от приходите от реклама на Facebook (източник: JeffBullas.com)
50. Един на всеки четирима души в света ползва социални мрежи през 2013 г. (източник: worldwide social network users: 2013 forecast and comparative estimates )