Глобалната рекламна мрежа DRAFTFCB променя името си на FCB
Секция: СВЯТ
13 Март 2014 19:30
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Глобалната рекламна мрежа DRAFTFCB променя името си на FCB

/КРОСС/ Шест месеца след като пое поста главен изпълнителен директор на Draftfcb, Картър Мъри променя името на агенцията на FCB (Foote, Cone & Belding).
„Два различни бранда, Draftfcb и FCB се сляха в един преди седем години", каза Мъри. „Компаниите се обединиха и предлагат услугите си под един покрив. Дошло е време да опростим нашия бранд и това да отразява целеустремеността и фокуса на нашата идентичност."
Глобалната мрежа вече ще се казва FCB (Foote, Cone & Belding) и ще отдава нужното на местния елемент на всеки пазар по света. В общия случай всеки пазар ще прибави към основното име града, в който оперира, например FCB Shanghai, FCB Paris или FCB Chicago, посредством диагонална линия, която пресича "B" и първата буква от името на града на локалната агенция. На някои пазари ще се прибави името на придобитата компания, като например в Лондон, където офисът ще се казва FCB Inferno, поради значението на бранда, с който е станало сливането. В случаите, когато някоя агенция е специализирана в дадена област, то тя ще се казва така, например FCB Health. В по-редки случаи ще се използва името на доказан и високо ценен криейтив лидер за подсилване на репутацията и перспективите на въпросната агенция. Такъв е случаят в Ню Йорк, където агенцията ще се казва FCB Garfinkel.
От днес всички офиси по света въвеждат новия бранд с ярко цветно лого. То символизира цветовете на флаговете по света, като съдържа местни характеристики, съчетани със силата на глобалната мрежа.
Важно е да се отбележи, че Хауард Драфт остава в Борда на директорите и е ключов съветник на Мъри. „Хауард ми оказа изключителна подкрепа и застава зад посоката, в която искаме да развиваме компанията", каза Мъри. „Пълният капацитет, който превърна Draft в лидер в индустрията, ще продължи да е от съществено значение за бъдещето на FCB - области като CRM, маркетинг анализ, ритейл маркетинг и активация. Ще продължим да инвестираме и да се развиваме във всички тези области, като същевременно гарантираме силен творчески продукт", добави Мъри.
„Считам, че за FCB настъпват невероятни времена. Ние разполагаме с изключителен талант и първоначален тласък и импулс. Потенциалът е голям и аз гледам оптимистично на бъдещето ни."
FCB е рекламна агенция с повече от 140 години опит в комуникациите. Мрежата на FCB включва 150 офиса в 90 страни, с повече от 8000 служители и е част от Interpublic Group of Companies (NYSE: IPG ).