YouTube рекламата - достъпна и за България
Секция: Технологии
20 Март 2014 15:08
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
YouTube рекламата - достъпна и за България

/КРОСС/ От 18 март българските рекламодатели могат да достигнат по-ефективно до потенциалните си клиенти чрез реклама в платформата YouTubе, става ясно от публикация в блога на Google Adwords.

„Горещата новина от вчера вечерта е, че YouTube вече има българка версия, а какво означава това за индустрията, ще научите по време на официалното представяне на проекта в рамките на Webit CEE Digital Summit", посочват организаторите на Webit CEE Digital Summit.

Рекламодателите в България вече ще могат да достигат по нов начин до потребителите и да спечелят вниманието им, когато те търсят и гледат видео в YouTube.

Рекламодателите могат да достигнат до потребителите, като им предложат качествено съдържание чрез TrueView рекламни формати In-Stream и In-Display.

Видео рекламите могат да бъдат възпроизвеждани преди, след или по време на видеото, което е избрал потребителят.

За да показват рекламите си на целевата аудитория на YouTube в България, рекламодателите трябва да добавят Youtube.bg като управлявано разположение.

„Рекламодателите искат и се нуждаят да бъдaт там, където са потенциалните им потребители. С 1 милиард уникални месечни потребители и 100 часа видео съдържание, качвано в YouTube всяка минута, в платформата има много ангажирани потребителите, които търсят, гледат, харесват, споделят и коментират видеоклипове. С иновативните си TrueView формати, за които рекламодателите плащат само при видяно рекламно видео, YouTube е ефективна платформа за промотиране на вашия бранд и увеличаване на продажбите ви", отбелязва Роби Дуек, мениджър продукти за бранд реклама за Централна и Източна Европа, Близкия Изток и Африка.

Роби Дуек и други експерти от Google ще бъдат гост-лектори на предстоящата конференция Webit CEE на 9 април, където ще разкажат повече за възможностите, които видео рекламата и YouTube предлагат на българските рекламодатели, за да спечелят и задържат внимането на тяхната аудитория.

По TNS данни за 2014 г., YouTube позволява достъп до 72% от интернет потребителите в България и повече от 50% от населението на възраст над 16 години.