/КРОСС/ Пол Уелинг, старши вицепрезидент на Discovery Networks и Джери Спрингер, водещ на шоуто „Престъпления от таблоидите" по ID Xtra, ще представят новия канал на световния форум MIPTV на 6 април
Discovery Networks започва излъчването на ID Xtra - изцяло нов канал от портфолиото на медийната група. Първоначално каналът ще се излъчва на някои от големите платформи, част от различни ключови пазари в региона: България, Русия, Унгария, Чехия, Македония, Черна Гора и Босна. Каналът ще се излъчва в SD и HD формат, които ще бъдат въведени поетапно на пазарите в Централна и източна Европа, Близкия Изток и Африка (CEEMEA) през годината.
От 1-ви април, ID Xtra ще се излъчва и в България в мрежата на Булсатком. С български дублаж и специално подбрано съдържание, каналът обещава спиращи дъха мистерии, които ще приковат зрителят пред малкия екран.
"След успешния старт на TLC, който вече е номер 1 канал за жени в много пазари от CEEMEA, сега увеличаваме предложенията си за женската аудитория с появата на ID Xtra. Вярваме, че каналът ще осигури на партньорите ни разпространители уникално съдържание, изпълнено с вълнуващи мистерии и ще затвърди портфолиото ни. ID Xtra вече получи топло посрещане от бизнес партньорите ни и съм сигурна, че зрителите ще се чувстват по същия начин, веднага щом каналът достигне до местния пазар.", споделя Каша Кели (Kasia Kelly), президент и управляващ директор на Discovery Networks CEEMEA.
ID Xtra е канал, специално насочен към женската аудитория. Той предлага висококачествено съдържание, изпълнено с вълнуващи мистерии. ID Xtra ще разкаже по несравним начин скандални истории и истински завладяващи мистерии. Каналът ще излъчва предавания с увлекателни обрати и ще покаже драмата на обикновени хора, изкушени от отмъщението.
„Жанрът „Вълнуващи мистерии" (Mystery & Suspense) е сред най-бързо развиващите се в платените телевизии и Discovery Networks води в тази категория. В резултат на задълбочени проучвания и на натрупания ни опит, установихме, че този вид съдържание е особено привлекателно за женската аудитория и задържа зрителите на екрана за най-дълъг период от време - до 50 минути. Истинските истории, разказани от гледната точка на жертвата, нападателя или разследващите органи приковават зрителите пред малкия екран и ги кара да тръпнат в очакване какво ще се случи." споделя Пол Уелинг (Paul Welling), старши вицепрезидент и програмен директор на Discovery Networks CEEMEA.

Този ход на Discovery Networks е продиктуван от световния успех на канала в жанра.. След представянето на новата концепция в САЩ през 2012 г., каналът се изкачи от 50-то на 7-то място сред каналите с женска аудитория на възраст между 25-54 години и има най-дълга гледаемост от всички телевизии - национални и кабелни. След излъчването си в Полша, каналът увеличава пазарния си дял с 338 процента, като заема първо място сред жанровете на мистерията и съспенса и е най-бързо разрастващият се канал в Полша сред жените на възраст 16-49 години.
Предаванията, част от програмата на IDX са:
Пол Уелинг, старши вицепрезидент на Discovery Networks CEEMEA ще вземе участие в MIPDOC на 6-ти април, за да разкаже за старта на новия канал ID Xtra и нарастващата популярност на вълнуващите мистерии. Световно известната телевизионна звезда, Джери Спрингър, ще се присъедини към Пол на сцената, за да разкаже повече за неговото шоу - „Престъпления от таблоидите", което ще се излъчва през април.
Дискавъри Нетуъркс Централна и Източна Европа, Близък Изток и Африка (CEEMEA) е част от документалната медийна компания номер 1 в света Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK). Дискавъри Нетуъркс CEEMEA дава възможност на хората да изследват света и да задоволят любопитството си чрез 9 канала, като ключовите от тях са Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science и Discovery HD Showcase, успоредно с това медийната компания предлага водещи потребителски и образователни продукти и услуги. Ние излъчваме в 99 страни на три континента, а програмите са преведени на 18 езика.